آرشیو چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۵
ورزش
۱۸

فوتبال اروپا

جو هارت به وستهام پیوست

جو هارت که فصل گذشته به طور قرضی به تورینو پیوسته بود و در سری A ایتالیا بازی کرد، فصل آینده با پیراهن وستهام در لیگ برتر بازی خواهد کرد.

هارت که بر اساس گزارش ها، شب گذشته تست های پزشکی چکش ها را پشت سر گذاشت، تصویری از او در شبکه های اجتماعی منتشر شده که با پیراهن وستهام عکس یادگاری گرفته است. رسانه های انگلیسی گزارش دادند این دروازه بان انگلیسی یک فصل قرضی برای وستهام بازی خواهد کرد و دستمزد سالانه اش هم 5/4 میلیون یوروست.

ونگر: سانچز فروشی نیست

آرسن ونگر در حاشیه تور تابستانی آرسنال در استرالیا بار دیگر تاکید کرده این باشگاه حاضر به فروش الکسیس سانچز که تمایلی به تمدید قراردادش با این تیم ندارد، نخواهد شد.

ونگر درباره آینده سانچز که تا سال 2018 با آرسنال قرارداد دارد به خبرنگاران گفت: ما تصمیم خودمان درباره سانچز را گرفته ایم و آن را تغییر نمی دهیم. تصمیم ما این است که سانچز را تحت هر شرایطی نفروشیم. برداشت من از مصاحبه اخیر سانچز با آنچه رسانه ها بازگو کردند، فرق دارد. این فصل تمرکز اصلی ما روی لیگ برتر خواهد بود. این رقابت ها برای من مهم تر از لیگ قهرمانان است. ما در 20 دوره لیگ قهرمانان حضور داشتیم و با کمک سانچز می توانیم دوباره به آن رقابت ها بازگردیم.