آرشیو سه‌شنبه ۳ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۹
ورزش
۹

نارضایتی سیتی زن ها از بازگشت سمیر نصری

بازیکنان منچستر سیتی که این روزها در حال گذراندن تمرینات پیش فصل خود در آمریکا هستند، از بازگشت سمیر نصری به تیم خود به هیچ وجه راضی نیستند و نارضایتی خود را نیز بیان کرده اند. آبی های منچستر به دنبال پیدا کردن مشتری برای نصری هستند به خصوص این که یوفا تحقیقاتی را در مورد این بازیکن آغاز کرده است زیرا گفته می شود او فصل گذشته و در زمان حضور قرضی در باشگاه اسپانیایی سویا، قوانین دوپینگ را نقض کرده است. او دسامبر سال گذشته به کلینیکی در لس آنجلس رفت و احتمال داده می شود او دستوراتی برخلاف قوانین بین المللی پزشکی دریافت کرده باشد.

این بازیکن 30 ساله فرانسوی هفته گذشته به تور پیش فصل من سیتی در آمریکا ملحق شد و حتی یک نیمه در دربی مقابل منچستر به میدان رفت. حالا اخبار و شنیده ها حکایت از این دارد که دیگر بازیکنان من سیتی از بازگشت نصری به هیچ وجه راضی نیستند.

به گزارش دیلی میل، یکی از نزدیکان باشگاه گفته است: بازیکنان متعجب هستند که چرا نصری این روزها در تمرینات تیم شرکت می کند. او به دلیل اخلاق نامناسبش به هیچ وجه بازیکن محبوبی نیست و حتی برخی از بازیکنان به دنبال این هستند که او هر چه سریع تر به منچسر بازگردد.

نصری سال 2011 با 24 میلیون یورو از آرسنال به من سیتی آمد، اما پس از آن که در برنامه های گواردیولا جایی نداشت به صورت قرضی به سویا رفت. او در حالی این روزها مورد بی مهری دیگران بازیکنان قرار گرفته که هنوز دو سال با منچستر سیتی قرارداد دارد و مشخص نیست چه آینده ای در انتظارش است.