آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۹۴
صفحه آخر
۱۲

شهرک نشین صهیونیست در بیت المقدس 4 کودک فلسطینی را با خودرو زیرگرفت

یک شهرک نشین صهیونیست در اقدامی وحشیانه، چهار کودک فلسطینی را در قدس اشغالی با خودرو زیر گرفت و از صحنه حادثه گریخت.

این شهرک نشین صهیونیست، کودکان فلسطینی را در شهرک «السلوان» واقع در قدس اشغالی با خودرو زیر گرفت و آنها را زخمی کرد و خود از صحنه گریخت. منابع محلی می گویند این چهار کودک فلسطینی پنجشنبه شب درحال عبور از کنار خیابان «العین» بودند که مورد حمله قرار گرفتند. به گفته این منابع چهار کودک فلسطینی در بیمارستان بستری شده اند. این حمله در شرایطی صورت گرفته که صهیونیست ها درصدد انتقام گیری از شکست خود در مقابل فلسطینی ها هستند. صهیونیست ها به تلافی شکست خود در تسلط بر مسجدالاقصی روزی نیست که با فلسطینی ها درگیر نشوند و عده ای را مجروح و مصدوم نکنند. دست کم هفت جوان فلسطینی نیز در حمله نظامیان صهیونیست به شهرک «بیت ریما» در شمال غرب رام الله زخمی شدند. به گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین از رام الله، نظامیان اسرائیلی با یورش به «بیت ریما» با جوانان فلسطینی درگیرشدند و با تیراندازی به طرف آنان دست کم هفت نفر را زخمی کردند.

شبکه تلویزیونی العالم اما به نقل از «منابع فلسطینی» اعلام کرده نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به محله «ابوتایه» در شهرک «سلوان» در جنوب مسجدالاقصی در شهر اشغالی قدس حمله و اقدام به پرتاب نارنجک های صوتی کردند.

نظامیان اسرائیلی پنجشنبه شب نیز سه فلسطینی را در داخل مسجد ابوهریره در شهرک العیزریه در شرق قدس اشغالی بازداشت کرده بودند. این نظامیان با یورش به داخل مسجد، درب اصلی آن را شکسته و نمازگزاران را ربودند. در همین رابطه وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین حمله نظامیان اسرائیل به مسجد ابوهریره را «اقدام نژادپرستانه» و «تحریک آمیز جدید» خواند که «به فهرست جنایت های این رژیم به مقدسات و مکان های عبادی مسلمانان اضافه شده است».