آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۹۴
شهرستان ها
۷

تحویل 200 واحد مسکونی بازسازی شده در مناطق سیل زده خراسان رضوی

200 منزل مسکونی بازسازی شده در مناطق سیل زده خراسان رضوی توسط آستان قدس رضوی به صاحبان آنها تحویل داده شد.

مشهد- خبرنگار کیهان: معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در حاشیه مراسم افتتاحیه پروژه های مرمت شده منازل سیل زدگان بخش سنگان اظهار کرد: پس از وقوع حادثه سیل و تخریب منازل بخش سنگان از توابع خواف استان خراسان رضوی، معاونت امداد مستضعفان با همکاری لشکر عملیاتی مردمی پایه 5 نصر عملیات بازسازی منازل مسکونی آسیب دیده را آغاز کردند.

خاکسار قهرودی با بیان اینکه بخش نخست کمک ها، بسته های معیشتی و ضروری مردم بود و بخش دوم کمک ها، شناسایی منازل آسیب دیده و آغاز عملیات بازسازی؛ تصریح کرد: در امر محرومیت زدایی و حادثه سیلی که در سنگان خواف اتفاق افتاد اولین ارگان یا نهادی که در آنجا حضور پیدا کرد؛ اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی بودند که به مردم کمک شایانی کردند.

وی افزود: سپاه گزارش میزان خسارات برآورده شده را در اختیار معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی قرار داد و اعتباری از سوی آستان قدس برای کمک به آسیب دیدگان معین و بر اساس اولویت بندی برای بازسازی منازل آسیب دیده تعلق گرفت.

وی در پایان تعداد منازل بازسازی شده را 200 مورد بیان کرد و افزود: این تعداد منزل تعمیر و مرمت شدند و هنوز موارد دیگری هم موجود است که باید به آنها توجه کرد.