آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۹۴
شهرستان ها
۷

فرمانده انتظامی استان: ترافیک یزد ناشی از ضعف زیرساخت هاست

زیرساخت های موجود شهری در یزد مناسب نیست و همین امر باعث ایجاد ترافیک در یزد می شود.

یزد - خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی استان یزد در نشست با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت روز خبرنگار با بیان اینکه خوشبختانه با کمک رسانه ها شاهد امنیت قابل قبولی در استان یزد هستیم اظهار داشت: امسال تاکنون 16 باند توزیع مواد مخدر متلاشی و 2 هزار و 288 مجرم دستگیر شدند و در همین ارتباط این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد افزایش داشته است.

به گفته وی: در خصوص برخورد با قاچاق کالا، با تمرکز بیشتر بر قاچاقچیان اصلی شاهد افزایش 50 درصدی کشف کالای قاچاق در استان در سال جاری هستیم.

وی با اشاره به کاهش 11 درصدی تصادفات استان گفت: با تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی استان سطح فرهنگ آمد و شد رانندگان و کنترل تصادفات افزایش یافته است.

سرتیپ ایرج کاکاوند با بیان اینکه بخشی از جرایم از فضای حقیقی به فضای مجازی منتقل شده است ابراز کرد: با رصد پلیس فتا شاهد افزایش دو درصدی کشف جرایم در پلیس فتا بوده ایم و خوشبختانه در چهارماه ابتدایی سال جاری پلیس فتای استان یزد رتبه دوم کشف جرایم سایبری را در کشور از آن خود کرده است.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به معضل اتباع بیگانه غیرمجاز در یزد خاطرنشان کرد: آنچه به عنوان وظیفه برای پلیس در خصوص اتباع بیگانه تعریف شده جمع آوری و دستگیری اتباع بیگانه متخلف و بدون مجوز است و در همین راستا هر ساله شاهد افزایش دستگیری هستیم.