آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۹۳۴
ورزش
۱۸

خبر

واکنش دایی به محرومیت شجاعی و حاج صفی

به گزارش خبرآنلاین، بعد از بازی سایپا و استقلال خوزستان وقتی خبرنگاری از دایی، سرمربی سایپا، درباره محرومیت شجاعی و حاج صفی از تیم ملی پرسید. او پاسخ داد: «باید از مسئولان درباره اش بپرسید. صحبت های من که دردی را دوا نمی کند». او همچنین درباره اتفاقات بازی با استقلال خوزستان می گوید: «از اول بازی تلاش کردم نیمکت سایپا را آرام کنم، حتی در شرایطی که داور یک پنالتی برای ما نگرفت، ولی روشنایی روی نیمکت استقلال خوزستان کارهایی می کرد که به عمرم در فوتبال ندیده بودم».

گلایه های مهدوی کیا بعد از محرومیت 2 بازیکن تیم ملی

با محرومیت مسعود شجاعی و احسان حاج صفی از تیم ملی، کم کم چهره های ورزشی به این مسئله واکنش نشان می دهند. مهدی مهدوی کیا، کاپیتان سابق تیم ملی، هم با انتشار عکسی از مسعود و احسان نوشت: «لحظاتی که باعث خوشحالی مردم ایران شدید هیچ وقت از یاد نخواهد رفت. به امید روزی که سیاست دست از سر ورزش بردارد و عمل جای شعار را بگیرد. ای کاش به فکر زیرساخت های ورزش، ساختن چند ورزشگاه آبرومندانه و توجه به ورزش های پایه این مملکت و ازبین بردن فقر، اعتیاد، بی کاری و... بودیم و... پاینده باد ایران و ایرانی».

کلوپ: شاید تیمی با 300 میلیون یورو مسی را خرید!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، مدعی شده پرداخت رقم فسخ قرارداد 300 میلیون یورویی مسی از سوی یک باشگاه ثروتمند اصلا دور از ذهن نیست. به گزارش خبرگزاری مهر، اقدام تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن برای پرداخت رقم فسخ قرارداد 222 میلیون یورویی نیمار و جذب این بازیکن از بارسلونا، به نظر یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول، می‎تواند هشداری برای بارسلونا باشد و معنی اش این است که احتمال پرداخت رقم فسخ قرارداد 300 میلیون یورویی مسی هم وجود دارد. کلوپ دراین باره گفت: خیلی ساده است، تابه حال پرداخت چنین ارقامی غیرممکن به نظر می رسید، اما حالا شدنی است. بارسلونا هم فهرستی دارد که برای هر بازیکن چقدر رقم فسخ قرارداد در نظر گرفته است. مسی 300 میلیون یورو. تقریبا یک ماه هم از فصل نقل وانتقالات باقی مانده که این هر چیزی را ممکن می‎کند. کلوپ در ادامه گفت: این مقدار بسیار زیادی است، نمی‎توان حدس زد که چه تیمی حاضر است این رقم را بپردازد، اما می‎توان مطمئن بود که هستند باشگاه‎هایی که چنین پول‎هایی برای بازیکن بدهند.