آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۹۳۴
ورزش
۱۸

برانکو: ما پرسپولیس هستیم و باید همه بازی ها را ببریم

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس، پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل نفت در هفته سوم رقابت های لیگ برتر، در کنفرانس خبری صحبت های کوتاهی داشت که از نظر می گذرانید.

می خواهیم در هر بازی پیروز شویم

خیلی تلاش و دقت برای بازی با نفت می خواستیم و برای برد هم به میدان آمده بودیم، نه اینکه تیم نفت ضعیف باشد، بلکه تیم ما پرسپولیس است. نه در وظیفه، بلکه در روح ما این است که هر بازی را ببریم. می دانیم که کار راحت و ساده ای نخواهد بود و همه تیم ها سعی می کنند بسیار ورزشی مقابل ما پیروز شوند.

گل های زودهنگام نیمه دوم تعیین کننده بود

تلاش بازیکنانم در نیمه اول تبدیل به گل نشد، اما خیلی زود در نیمه دوم به گل رسیدیم که تعیین کننده بود. همچنین بازیکنانم در نیمه دوم تفکراتشان را تغییر داده و مطمئن تر بازی کردند. سپس از طریق پاس کاری به موقعیت های خطرناک و حتی به گل رسیدند. بازیکنان ما تا به اینجا در طول مسابقات خوب عمل کرده اند. فولاد که تیم خوبی بود و ما را اذیت کرد و می توانم بگویم بازی با آن داربی کوچکی بود، شکست دادیم. داربی اصلی ما هم مقابل تراکتورسازی بود که توانستیم به سختی از سد این تیم بگذریم و امروز هم داربی دیگری با نفت داشتیم که قهرمان جام حذفی است. ما بازی های مهمی را بردیم و چیزی که ما را خوشحال کرد، این بود که هواداران زیادی از دقیقه یک ما را تشویق کردند و با نوع بازی و بردی که کسب کردیم، شادی خوبی را به هواداران هدیه دادیم.

از طارمی انتظار داریم که باز هم آقای گل شود

من عرض کردم که دو نیمه بازی متفاوت بود و در نیمه اول بیشتر مستقیم و روی توپ های بلند کار کردیم. از مهدی طارمی هم انتظار داریم که بتواند مقام فصل گذشته اش (آقای گلی) را تکرار و خوب عمل کند.