آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۹۴
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

*مسئولان باشگاه پالایش نفت آبادان پس از مذاکره با حماد سامری، با او برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور، تمدید قرارداد کردند. تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با هدایت سامری برای دو فصل متوالی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر کشور شده است.

* تیم واترپلوی جوانان ایران با شکست تیم ملی آفریقای جنوبی به دومین پیروزی خود در رقابت های جهانی دست یافت. تیم واترپلوی جوانان ایران که با سه شکست و یک پیروزی مقابل حریفان در جایگاه چهارم گروه خود قرار گرفته بود دیروز به مصاف آفریقای جنوبی رفت و با پیروزی 15 بر 9 در این بازی دومین برد خود در این رقابت ها را تجربه کرد.

* مسعود آرمات سرمربی تیم ملی والیبال دانشجویان ایران اسامی 12 بازیکن این تیم را برای شرکت در بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان اعلام کرد. بنابراین گزارش اسامی نفرات دعوت شده به شرح زیر است: قاسم کارخانه، فرهاد پیروت پور، علی یوسف پور، امیرعلی محمد فتحعلی، آرمین رنجبر، محمد فلاح، بهزاد حیدری شاهی، محمدرضا موذن، هادی برشان، سعید شیرود قربانی، اکبر ولایی، محمدطاهر وادی. این مسابقات از 28 مرداد تا هشتم شهریور در کشور چین تایپه برگزار می شود و تیم ملی والیبال دانشجویان در گروه D این رقابت ها با تیم های سوئیس، امارات، قبرس، کانادا و آرژانتین هم گروه است.

* دوچرخه سوار خوزستانی با انتقاد نسبت به بی توجهی های رئیس هیئت استان، گفت: متاسفانه لجبازی رئیس هیئت و دیگر مشکلات باعث می شود که در این میان ورزشکاران از بین بروند. احسان خادمی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور چند روز پیش برگزار و خوزستان موفق به کسب سکوهای برتر کشور شد و این موفقیت در حالی به دست آمد که آقای آهن جان، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصلا خبر نداشت که مسابقات قرار است کی و کجا برگزار شود. وی با انتقاد شدید نسبت به عملکرد رئیس دوچرخه سواری خوزستان، گفت: برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور، امکانات سخت افزاری لازم را نداشتیم. من در مسابقات قهرمانی کشور با دوچرخه شکسته خودم پا زدم و همین باعث شد، به زمین بخورم و در ماده 200 متر چهارم شوم. من در این رقابت ها با وجود شرایط امکانات نامناسبی که داشتیم، به یک عنوان دومی و سومی رسیدم.