آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۹۴
حوادث - اخبار کشور
۱۱

پیش بینی وزش باد و بارش باران در برخی مناطق کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از رشد ابر، بارش پراکنده و وزش باد در برخی مناطق کشور خبر داد.

احد وظیفه ضمن پیش بینی رشد ابر و بارش پراکنده در بعد از ظهر امروز برای استان های مازندران، گیلان و ارتفاعات البرزمرکزی، به ایسنا گفت: این وضعیت روز یکشنبه درمناطقی ازشمال غرب، ارتفاعات البرز غربی، شرق هرمزگان وجنوب سیستان وبلوچستان نیز رخ می دهد، همچنین طی امروز و دو روز آینده درارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی در ساعات بعدازظهر، رشد ابر، بارش پراکنده و وزش باد دور از انتظارنیست.

به گفته وظیفه، طی امروز و دو روز آینده برای نوار شرقی کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می شود که این شرایط امروز دربرخی مناطق به ویژه زابل باعث بروز گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می شود.

وی درباره وضعیت جوی استان تهران نیز گفت: آسمان این استان امروز صاف، گاهی همراه با وزش باد و در بعدازظهر قسمتی ابری خواهد بود و بیشینه دما امروز 35 درجه و کمینه آن 24 درجه پیش بینی می شود. در روز یکشنبه نیز آسمان تهران کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و در بعدازظهر فردا ساکنان این استان شاهد افزایش ابر و وزش باد هستند. دمای هوا در استان تهران طی فردا در خنک ترین ساعت به 25 درجه و در گرمترین ساعت به 36 درجه بالای صفر می رسد.