آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۹۴
اخبار کشور
۱۰

سردار غیب پرور: برنامه عملی برای مقابله با هجمه های دشمن در فضای مجازی باید داشته باشیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر شناخت فعالیت دشمنان انقلاب اسلامی در فضای مجازی، گفت: ما باید بتوانیم برای مقابله با هجمه هایی که بر علیه انقلاب اسلامی در این عرصه وارد می شود، برنامه عملی داشته باشیم.

به گزارش فارس، سردار غلامحسین غیب پرور در همایش فعالین قرارگاه فضای مجازی بسیجیان کل کشور در مشهد مقدس تصریح کرد: هم افزایی، صبر و تحمل و بی هیاهو عمل کردن، شرط حضور در جبهه انقلاب است و آنچه باعث پیشرفت ما می شود هم افزایی است، لذا سیره شهدا و رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس این بود که در راه مبارزه با دشمن متحد عمل می کردند.

وی با تاکید بر شناخت فعالیت دشمنان انقلاب اسلامی در فضای مجازی، تاکید کرد: ما باید بتوانیم برای مقابله با هجمه هایی که بر علیه انقلاب اسلامی در این عرصه وارد می شود، برنامه عملی داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: زمانی که دشمن استراتژی دهکده جهانی را مطرح کرد، ما آن را جدی نگرفتیم و متاسفانه می بینیم که در مراحلی نیز موفق شده اند و سنگرهای ما را فتح کرده اند.

سردار غیب پرور هم افزایی بین نیروهای انقلاب اسلامی در جبهه فضای مجازی را مهم دانست و تصریح کرد: ما باید به شکل هم افزا و خلاقانه عمل کنیم زیرا اگر غیر از این، روشی را برگزینیم نتیجه ای نخواهیم گرفت.

وی به تربیت نیروی انسانی کارآمد در فضای مجازی اشاره کرد و ابراز داشت: مطالبه گری نیز بخش دیگری از فعالیت در فضای مجازی است که همان مطالبه و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است زیرا ژرف ترین و عمیق ترین رهنمودهایی است که در کشور سراغ داریم.