آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۹۴
ورزش
۱۸
یادداشت

سقوط سپیدرود را تماشا کنید

رضا پورعالی

سپیدرود رشت باز هم باخت. 3 بازی و 3 باخت تا ثابت شود این تیم در فصل نقل و انتقالات تحرکی نداشته و اگر خریدی هم داشته برای لیگ برتری شدن نبوده و از این خریدها همه منفت برده اند جز رشت و سپیدرود.

سپیدرود باز هم باخت تا به انتهای جدول برود. آنها که خود را صاحب این تیم می دانند، کمی نگاه بچرخانند تا چشم های مضطرب و صورت های مبهوت و نگران هواداران بی شمار این تیم را ببینند. هوادارانی که فصل قبل برای صعود به لیگ برتر سر از پا نمی شناختند، این فصل را با التهاب و استرس آغاز کرده اند و اگر تغییری ایجاد نشود، بی تردید این تشویش تا انتهای فصل در کنارشان خواهد بود. سپیدرود خریدهای به دردبخور و لیگ برتری نداشت.

سرمربی و کادر فنی قدرتمندی هم ندارد. با صعود سپیدرود به لیگ برتر، حال و هوای شهر رشت دگرگون شده و مردمی که نسل در نسل عاشق این تیم بوده اند، پروانه وار دور این تیم می چرخند. حیف که بعضی آدم ها این عشق را بازیچه قرار داده اند و نسبت به شور هواداران بی تفاوت هستند. آنچه این 3 بازی ثابت کرده، نیاز شدید سپیدرود به تقویت است.

سپیدرود هر چه سریع تر باید مسیر خود را تغییر دهد. با این دست فرمان و این راه، فقط سقوط در انتظار تیم ریشه دار گیلان خواهد بود. در روزهایی که ملوان به دلیل تصمیم های غلط به لیگ دسته اول سقوط کرد و حالا باید هر فصل در جنگی تمام عیار برای بازگشت شرکت کند، حیف است تنها نماینده سه استان شمالی کشور مانند ملوان قربانی تصمیم های اشتباه شود. تا چشم بچرخانید فصل تمام شده است؛ پس تا دیر نشده کاری برای این تیم کنید تا عشق فراوان مردم به این تیم زنده بماند.