آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۹۴
ورزش
۹

لیورپول امیدهای بارسا را بر باد داد

از زمان انتقال جنجالی نیمار به PSG، سران بارسا تمام تلاش خود را کردند تا با آوردن بازیکنانی سرشناس جای خالی ستاره برزیلی خود را پر کنند.

یکی از بازیکنانی که طی چند هفته اخیر نامش بارها در رسانه ها منتشر شد، فیلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی لیورپول بود که به اعتقاد بسیاری می تواند جایگزین مناسبی برای نیمار باشد؛ درحالی که یورگن کلوپ طی چند هفته اخیر بارها نسبت به این مساله واکنش نشان داده و گفته بود کوتینیو فروشی نیست، اما بارسایی ها هر بار سعی می کردند با پیشنهادی جدید شماره 10 آنفیلد را به نیوکمپ بیاورند، اما درنهایت لیورپول روز گذشته بیانیه ای منتشر کرد تا تمام امیدهای بارسا برای جذب این بازیکن از بین برود.

در این بیانیه آمده است: ما قصد داریم با این بیانیه در مورد موضوع انتقال کوتینیو شفاف سازی کنیم. موضع باشگاه در این مقطع این است که هیچ پیشنهادی برای کوتینیو مورد قبول قرار نگیرد و او در پایان نقل و انتقالات، عضو لیورپول باقی خواهد ماند. تنها چند ساعت پیش از انتشار این بیانیه نیز کلوپ بار دیگر حرف های گذشته خود را این گونه تکرار کرد: لیورپول باشگاهی نیست که مجبور به فروش بازیکنانش باشد، بنابراین مهم نیست درنهایت آنها چه پیشنهادی ارائه کنند. از نظر مالی، باید گفت هیچ قیمتی روی کوتینیو نمی گذاریم، درواقع او را ارزش گذاری نمی کنیم. برنامه ما این است که بهترین های خود را حفظ کنیم و افراد جدیدی را جذب کنیم، پس کوتینیو را نمی فروشیم. این اظهارات درحالی بیان شد که رسانه های انگلیسی اعلام کردند آخرین پیشنهاد بارسا به ارزش صد میلیون یورو نیز برای خرید کوتینیو از سوی سران لیورپول رد شده است. بنابه اعلام این رسانه ها، پیشنهاد بارسلونا 85 میلیون یورو به علاوه 15 میلیون یورو افزونه های موجود در قرارداد بوده است، اما پیشنهاد دوم هم خیلی سریع رد شده است. این در حالی است اسکای روز گذشته ادعا کرد کوتینیو درخواست ترک لیورپول را به سران این باشگاه مطرح کرده است.