آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۹۴
ورزش
۹

خبر ورزشی

دونده ترک در نبود بولت طلای 200 متر جهان را گرفت

فینال دوی 200 متر رقابت های جهانی لندن در حالی برگزار شد که رامیل گلیو از ترکیه در نبود یوسین بولت با رکورد 20.09 ثانیه قهرمان جهان شد.

ویدوان نیکراک از روسیه و جریم ریچاردز از ترینیداد و توباگو با ثبت زمان 20.11 به ترتیب دوم و سوم شدند. نتانیل میتچل بلک از بریتانیا نیز با ثبت زمان 20.24 چهارم شد. یوسین بولت قهرمان چهار دوره رقابت های جهانی و سه دوره المپیک در دوی 200 متر بود.

ناکامی نادال در رسیدن به جایگاه نخست تنیس

رافائل نادال در مرحله یک چهارم نهایی تنیس مسترز 1000 امتیازی کانادا برابر دنیس شاپووالوف قرار گرفت و در نهایت شگفتی، بازی را 2 بر یک واگذار کرد.

مرد شماره دو جهان در حالی مغلوب تنیسور 18 ساله کانادایی شد که این بازی هیجان انگیز دو ساعت و 45 دقیقه طول کشید. نادال ست نخست را 6 بر 3 با پیروزی به پایان رساند اما در ست دوم 6 بر 4 مغلوب حریف کانادایی اش شد. ست سوم در یک رقابت نزدیک با پیروزی 7 بر 6 شاپووالوف تمام شد. تنیسور اسپانیایی می توانست با قهرمانی در این رقابت ها مرد شماره یک جهان شود. او فرصت داشت در نبود اندی ماری خود را به جایگاه نخست برساند، که از صعود به نیمه نهایی بازماند.

پایان حضور پیرلو در لیگ آمریکا بخاطر دوقلوها

آندره آ پیرلو بعد از درخشش در یوونتوس و با وجود چند پیشنهاد اروپایی دیگر تصمیم گرفت راهی لیگ آمریکا شود.

به نظر می رسد دوران حضور پیرلو در لیگ حرفه ای آمریکا به پایان رسیده است و این بازیکن به ایتالیا بازخواهد گشت. همسر پیرلو با تائید پایان دوران حضور این بازیکن در لیگ آمریکا، گفت: ما صاحب دو قلو شده ایم و چاره ای جز بازگشت به ایتالیا نداریم. از نیویورک که میزبان خوبی برای ما بود تشکر می کنیم. تجربه بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. هنوز معلوم نیست که آیا پیرلو در بازگشت به ایتالیا به فوتبال خود ادامه می دهد یا این که قصد خداحافظی از مستطیل سبز را دارد.