آرشیو یک‌شنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۹۵
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

کیانیان به پویش «از خودمان شروع کنیم» پیوست

رضا کیانیان، هنرمند حوزه های تئاتر، سینما و تلویزیون با حضور در جمع هنرمندان پویش «از خودمان شروع کنیم» که با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک، نمایش های خیابانی برگزار می کنند به این پویش پیوست. او ضمن حمایت از این فعالیت فرهنگی درکنار هنرمندان پویش به ایفای نقش پرداخت.

کیانیان با بیان این که به کارگیری هنر همیشه یک چیز جدید و تازه است در رابطه با نحوه عملکرد پویش از خودمان شروع کنیم و استفاده از ابزار هنر برای اصلاح رفتارهای ترافیکی شهروندان گفت: به نظرم باید از روز اول این کار را می کردیم. هنر مفتوح القلوب است و می تواند براحتی دروازه دل مردم را باز کند و وارد دلشان شود و این شعارها را به دل مردم بنشاند و مردم هم با جان و دل آنها را بپذیرند.

کیانیان همچنین به مساله قانون گریزی برخی شهروندان اشاره کرد و افزود: بیشتر مردم قانون را رعایت نمی کنند به دلیل این که فکر می کنند قانون ضد آنهاست. بنابراین نیاز است شهروندان حلاوت این را بچشند که قانون به نفع آنهاست نه ضدشان تا بتوانند قوانین را رعایت کنند. متاسفانه مردم از قانون فرار می کنند و این نیاز به فرهنگسازی درست دارد تا این نگرش اشتباه از بین برود./ ایلنا

بازیگر نقش صدام درگذشت

حسین عبدالرضا، بازیگر معروف کویتی بر اثر سکته در بیمارستانی در لندن درگذشت.

عبدالرضا جمعه شب در 78 سالگی بدرود حیات گفت. وی از پدر و مادری ایرانی و اهل بوشهر بود.

عبدالرضا با بازی در نقش صدام و تمسخر وی در نمایش طنز «سیف العرب» (شمشیر عرب ها)، شهرت جهانی یافت./ العالم