آرشیو یک‌شنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۹۵
حوادث
۱۹

اسید پاش عاشق پیشه در ایستگاه محاکمه

پرونده پسر جوانی که باپاشیدن مایع لوله بازکن روی دختر مورد علاقه اش او را هدف اسیدپاشی قرارداده بود، به دادگاه ارسال شد.

به گزارش جام جم، پسری به نام هومن صبح 30 شهریور سال گذشته در محله گیشا روی دختر مورد علاقه اش اسید پاشید و روز بعد در منطقه یافت آباد دستگیر شد. او در بازجویی پلیسی مدعی شد دختر جوان به نام آرزو چند بار طلا و پول هایش را دزدیده و روز حادثه وقتی متوجه حضور دختر جوان در یک مهمانی با مردان غریبه شده، دست به اسیدپاشی زده است. با گذشت 11 ماه از این حادثه اسیدپاشی چند روز پیش هومن متهم پرونده برای آخرین جلسه بازجویی از زندان به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد.

او در جریان تحقیقات گفته های پیشین خود را تکرار کرد و به قاضی پرونده گفت: من و دختر جوان قرار بود با هم ازدواج کنیم که به دلیل بروز مشکلاتی این کار انجام نشد. او آن روز به خانه ام آمده بود. در جریان گفت وگو دعوایمان شد. در جریان این دعوا عصبانی شدم و با برداشتن بطری که گمان می کردم آب داخل آن است آن را به سمت او پرت کردم. گمان نمی کردم داخل آن بطری به جای آب مایع لوله بازکن باشد و باعث شود به دختر جوان آسیبی وارد شود. من نمی خواستم او صدمه ببیند.

متهم جوان به زندان بازگشت و پس از اخذ آخرین دفاع، پرونده اش به اتهام اسیدپاشی با صدور جلب به دادرسی به دادگاه ارسال شد تا وی بزودی محاکمه شود.