آرشیو یکشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۹۵
ورزش
۱۸

ادعای جالب بازیکن تکنیکی استقلال

شجاعیان: از قائدی دریبل زدن یاد می گیرم!

داریوش شجاعیان هر روز بهتر از دیروز. شاید او نتوانسته باشد انتظارات را تا آنجا که هواداران توقع داشتند به جا بیاورد، اما در هر صورت او داریوش شجاعیان است و ریتم خاصی به بازی های استقلال داده است.

خودش درباره بازی با تراکتورسازی می گوید: «از هواداران بسیار سپاسگزاریم بابت تحملی که به خرج دادند تا بتوانیم در مسیر پیروزی قرار بگیریم. شاید ما مقداری حرکت در مسیر کسب سه امتیاز را دیر آغاز کردیم، اما در نهایت توانستیم هر سه امتیاز را کسب کنیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.»

او این را گفت و ادامه داد: «شیوه بازی استقلال نسبت به به فصل های گذشته تغییر کرده است و در طول این سه هفته نیز نشان دادیم در مسیر رو به جلو حرکت می کنیم. کسب هر سه امتیاز در بازی مقابل تراکتورسازی اهمیتی بسیار بالا برای ما داشت و خوشحالیم که هواداران خود را راضی به خانه فرستادیم. از آنها می خواهیم تا پایان فصل تیم خود را حمایت کنند تا بتوانیم به خواسته آنها، بازیکنان و کادر فنی برسیم.»

شجاعیان در پایان اظهار نظری جالب می کند.آنجا که به او گفتیم نظرت درباره مهدی قائدی و دریبل هایی که می زند چیست، که او این واکنش را نشان داد: «مهدی قائدی از صمیمی ترین دوستان من در تیم استقلال است و همه بازیکنان تیم مراقب او هستند و از دریبل هایی که او در طول بازی می زند درس می گیریم. باید بزرگ ترهای تیم از چنین بازیکنانی مراقبت کنند و به آنها توجه داشته باشند؛ چراکه در ابتدای مسیر فوتبالی خود قرار دارند و قطعا با اتفاقات و تجربه هایی جدید روبه رو خواهند شد که نیازمند همیاری هستند.»