آرشیو یکشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۹۵
فوتبال ایران
۱۱

جباروف: می خواهم باز هم گل بزنم

بعد هر گل پشتک می زنم

سرور جباروف، اولین گل سه امتیازی خود را برای استقلال به ثمر رساند. این بازیکن یک شوت زیبا زد و به نوعی محبوبیت خود را میان هواداران بیشتر کرد.

سرور درباره گلی که زد می گوید: پاس خوبی به من دادند و فضا برای شوت زنی مهیا بود. من هم از این فرصت استفاده کردم و شوت زدم که توانستم گل بزنم. بسیار هیجان زده هستم و می خواهم باز هم برای استقلال گلزنی کنم. فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم و بسیار خوشحالم این برد با گل من به دست آمد.

او درباره برد مهم استقلال مقابل تراکتوسازی توضیح می دهد: برد بسیار با ارزشی بود. هفته گذشته هم این شانس را داشتیم که برنده زمین مسابقه را ترک کنیم اما این اتفاق نیفتاد تا اولین برد ما روز گذشته ثبت شود. در هفته های گذشته با تمریناتی که کادرفنی برای ما در نظر گرفت، پیشرفت داشتیم اما هفته به هفته بهتر می شویم.

او درباره شادی گلش در کنار هواداران می گوید: ورزشگاه آزادی با حضور هواداران بسیار جذاب و هیجان انگیز است. روز جمعه طرفداران استقبال بسیار خوبی داشتند و همه ما از این موضوع خوشحال بودیم. آنها پیش از شروع مسابقه هم بارها من را تشویق کردند و خوشحالم که گلزنی من باعث شادی آنان شد. بعد از گل نیز تصمیم گرفتم به سمت هواداران بروم تا احساسات و شادی خودم را با آنها شریک شوم. جباروف درباره پشتک بعد از گلزنی هم با لبخند می گوید: در هر تیمی حضور داشتم، پس از هر گل پشتک می زدم. این شادی معروف من است و گلم را به هواداران تقدیم می کنم.