آرشیو یکشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۹۵
فوتبال ایران
۱۱

نشست کی روش و تاج برای بررسی برنامه تیم ملی

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران به احتمال زیاد امروز وارد ایران می شود. البته بعضی ها می گویند فردا به تهران می رسد.

زمان بازگشت کی روش آن قدرها مهم نیست، بلکه اتفاقاتی که قرار است با این بازگشت رخ دهد مهم است. تیم ملی ایران اخیرا دستخوش حوادث و اتفاقاتی شده که کی روش قرار است درباره این مسائل با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال حرف بزند. در این جلسه همچنین قرار است برنامه های تیم ملی برای سفر به کره جنوبی و بعد بازی با سوریه هم نهایی شود. تیم ملی ایران احتمالا کاروانی 50 نفره در سفر به کره جنوبی خواهد داشت. تا به حال 30 بلیت برای این سفر تهیه شده که متعلق به بازیکنان و کادر فنی و بیزینس کلاس است. برای معدود دفعات در سال های اخیر است که فدراسیون فوتبال برای کلیه اعضای کادر فنی و بازیکنان بلیت بیزینس تهیه می کند. قرار است تیم ملی ابتدا به امارات سفر کند و سپس از دبی با پرواز امارات راهی کره جنوبی شود. این پرواز هم آنچنان طولانی نیست. در صورتی که کره جنوبی شهری غیر از سئول را به عنوان میزبان بازی انتخاب می کرد، ایران با پرواز چارتر راهی کره می شد، ولی از آنجا که بازی در سئول است، فدراسیون ترجیح داد بلیت بگیرد و با پرواز امارات تیم ملی را عازم این کشور کند.

امضای توافق نامه دیدار ایران و روسیه

توافق نامه برگزاری دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه امضا شد.

از چندی پیش، برگزاری دیدار ایران و روسیه در 18مهر قطعی شده در حالی که خبری از جزئیات برگزاری این دیدار نبود چراکه توافق نامه برگزاری این دیدار هنوز بسته نشده بود و حتی مشخص نبود، این دیدار در کدام کشور برگزار می شود. در همین ارتباط، گویا فدراسیون های دو کشور بتازگی و طی روزهای گذشته، توافق نامه برگزاری این دیدار را امضا کرده اند و به طور حتم این دیدار، 18 مهر در کشور روسیه برگزار می شود.