آرشیو یکشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۹۵
ورزش
۱۸

کوتاه از فوتبال

مروان حسین سپاهانی شد

مروان حسین، مهاجم عراقی تیم فوتبال سپاهان، به صورت رسمی قرارداد دو ساله خود را با سپاهان امضا کرد تا در ادامه هفدهمین دوره لیگ برتر این تیم را همراهی کند.

مسئولان سپاهان در تلاش هستند از مهاجم جدید خود در دربی اصفهان استفاده کنند. دیدار تیم های ذوب آهن و سپاهان پنجشنبه 26 مردادماه برگزار می شود.

سکونشینی شفیعی در سئول

تیم اف سی سئول در بازی خارج از خانه هفته بیست وششم کی لیگ کره جنوبی برابر سوون سامسونگ در غیاب مدافع ایرانی اش یک بر صفر پیروز شد.

خالد شفیعی، حتی در فهرست 18 نفره بازی دیروز برابر سوون سامسونگ قرار نداشت. تیم اف سی سئول در پایان هفته بیست وششم کی لیگ کره جنوبی با 41 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. تیم چئونبوک 51 امتیازی صدرنشین این رقابت هاست.

بازگشت علی عسگر به سیاه جامگان

حمید علی عسگر که فصل گذشته در نیم فصل دوم از سیاه جامگان به ماشین سازی تبریز پیوست، بار دیگر راهی این تیم شد. این درحالی است که علی عسگر بارها علیه مسئولان سیاه جامگان در قبال پرداخت نشدن مطالباتش موضع گرفته بود.

شکست حریف عربستانی پرسپولیس

تیم الاهلی، حریف عربستانی پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در هفته اول لیگ فوتبال این کشور شکست خورد.

الاهلی در نخستین بازی از فصل جدید لیگ برتر فوتبال عربستان مهمان الاتفاق بود که با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. تیم های پرسپولیس و الاهلی عربستان در روزهای 31 مرداد و 21 شهریورماه سال جاری در 2 بازی رفت و برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رو در روی هم قرار می گیرند. هدایت تیم عربستانی را ربروف اوکراینی بر عهده دارد.

بنگر: نمی توانستیم پرسپولیس را ببریم!

در روزی که نفت تهران مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی نداشت، اما محسن بنگر یکی از خوب های نفت بود و بارها با حضور بموقع، مقابل حملات سرخپوشان ایستاد.

بنگر در مورد این بازی به ما گفت: بازی را باختیم و سه امتیاز به حریف دادیم، اما واقعیت این است که فاصله مان نیز زیاد بود. باید با خودمان کنار بیاییم و بگوییم ما نمی توانستیم پرسپولیس را در این شرایط و با این همه مشکلی که داریم، شکست بدهیم. البته همه بازیکنان ما تلاش کردند، اما همان طور که گفتم، فاصله دو تیم خیلی زیاد بود.