آرشیو دو‌شنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۶۸
حوادث
۱۷

معمای 7ساله قتل یک مرد

گروه حوادث/ خانواده مرد میانسال که 7 سال قبل جسدش در زباله های اطراف بزرگراه بابایی پیدا شده بود، با توجه به بن بست تحقیقاتی و پلیسی خواستار دریافت دیه از بیت المال شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، 17 دی سال 89، یکی از کارگران شهرداری هنگام نظافت خیابان ها به کیسه مشکی بزرگی در میان زباله ها مشکوک شد که ناگهان با جسد دست و پا بسته و خون آلود مردی میانسال روبه روشد. با گزارش موضوع به پلیس، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات جنایی در این زمینه آغاز شد. همزمان با کشف جسد، خانواده این مرد نیز با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن او خبر دادند که پس از شناسایی جسد، تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد.

با وجودی که تیم تحقیق برای رازگشایی این جنایت تحقیقات گسترده ای انجام داد اما در همه مراحل به بن بست رسید و این پرونده معمایی حل ناشدنی باقی ماند. با گذشت 7 سال از این جنایت، خانواده مقتول صبح دیروز در شعبه یازدهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی متین راسخ و با حضور قاضی حسینی-مستشار- حاضر شده و خواستار پرداخت دیه از صندوق بیت المال شدند. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا دراین باره تصمیم گیری کنند.