آرشیو دوشنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۶۸
اجتماعی
۴

طی حکمی از سوی رئیس جمهوری

<مونسان> رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شد

علی اصغر مونسان، به عنوان «معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب شد.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری در حکمی مهندس علی اصغر مونسان را به عنوان «معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب کرد. رئیس جمهوری همچنین در آخرین جلسه کابینه دولت یازدهم از «زهرا احمدی پور» که نزدیک به 9 ماه ریاست این سازمان را به عهده داشت، تقدیر کرد.

علی اصغر مونسان دکترای رشته عمران از دانشگاه صنعتی شریف، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت ساخت از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از سازمان مدیریت صنعتی و کارشناسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف است. او پیش از این رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و پیش تر عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران بود.

همچنین مسئولیت هایی ازجمله عضویت در هیات مدیره و مدیرعاملی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، عضو هیات مدیره و مدیرعاملی شرکت آتی ساز (بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی)، عضویت در هیات مدیره و معاونت اجرایی شرکت هریس (ستاد اجرایی فرمان امام ره)، عضویت در هیات مدیره و معاونت اجرایی شرکت دی (بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی) و مدیر نمونه شهرداری تهران در سال 1391 از دیگر سوابق اجرایی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش است.

دکتر مونسان در حوزه های مختلف نظیر توسعه زیرساخت و سرمایه گذاری توسعه فضاهای فرهنگی تجارب اجرایی و مدیریتی موثری در کارنامه دارد و از سوابق علمی و پژوهشی متعدد در حوزه های فنی و مدیریتی و نیز تدریس در دانشگاه برخوردار است.