آرشیو دوشنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۹۶
ورزشی
۹

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس: تلاش می کنم راه شهید حججی را ادامه دهم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می گوید شهدای مدافع حرم به خاطر امنیت کشور و دفاع از حرم می جنگند و برخی اوقات در مورد آنها کم لطفی می شود. گزیده ای از تازه ترین صحبت های محمد انصاری در ادامه می آید:

* این فصل کل تیم خوب هستند و نمی شود گفت مثلا فقط خط دفاعی وضعیت خوبی دارد و نقطه قوت تیم است. مهم ترین فاکتور تیم ما اتحاد است و ضمن اینکه هر بازیکنی هم در پست خودش بهترین است. البته قبول دارم که وجود بازیکنان چند پسته خیلی به درد تیم می خورد. شما ربیع خواه را ببینید در هر پستی که به زمین می رود بهترین عملکرد را دارد.

* همه می دانند که الاهلی تیم قدرتمندی است اما ما هم جزو بهترین های آسیا هستیم. اگر AFC از خط حمله الاهلی تعریف کرده، از تیم ما هم تعریف کرده است. فکر می کنم تقابل خوبی بین ما و الاهلی رخ بدهد.

* امثال شهید حججی در کشور ما کم نیستند که ما را سرافراز می کنند. شهادت شهید حججی این مسئله را به ما گوشزد کرد که در مورد شهدا با معرفت تر باشیم مخصوصا در مورد شهدای مظلوم مدافع حرم. شهدای مدافع حرم به خاطر امنیت کشور و دفاع از حرم می جنگند و برخی اوقات در مورد آنها کم لطفی شده و حق مطلب ادا نمی شود.

* امیدوارم راه امثال شهید حججی ادامه داشته باشد، واقعا مهمتر از خون این شهید راه آن است. ما باید علم شهدا را همیشه بالا نگه داریم. من هم سعی می کنم راه شهید حججی را ادامه بدهم و اجازه ندهم این پرچم زمین بیافتد.