آرشیو پنجشنبه ۲۶ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۹۳۹
روزنامه فردا
۲۰
حرف درشت

هر الو 2 میلیون تومان!

پوریا عالمی

تسنیم گزارش داده: «هزینه برگزاری یک دقیقه جلسه علنی مجلس 22 میلیون تومان است».

ما واقعا وقتی عملکرد برخی از نماینده ها را در دوره های مختلف مجلس نگاه می کنیم می بینیم اگر دستی بهشان ماهی صدمیلیون تومان می دادیم و می نشستند خانه و نطق نمی کردند و الکی دو - دو و چهار - چهار نمی کردند و کلهم کاری به کار قانون گذاری نداشتند، الان سود کرده بودیم.

بعد شما دودوتا چهارتا کنید ببینید عکس سلفی چند می افتد؟ یعنی اگر فردا یکی پا شد رفت مجلس و نماینده ها ذوق کردند و مسابقه کی زودتر سلفی می گیره راه انداختند، طرف می تواند بگوید بابت هر سلفی مثلا 10 میلیون تومان باید بریزند به حسابش؟

خب ما می گوییم 22 میلیون تومان دقیقه ای را یک ماه پس انداز کنید کل کشور را چمن می کارید و بچه ها هم جای زمین خاکی توی چمن بازی می کنند و همه می رویم جام جهانی.

خب شما دقیقه ای 22 میلیون تومان هزینه داری عزیز من که هزینه ما را در کل سال چقدر کم کنی که نتیجه اش هم فقط تورم است؟ هووووم؟ نچ... نمی صرفد داداش. بی زحمت، ما از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده بی خیال شوید.

حالا این شایعه که می گفتند بعضی ها حاضر بودند تا 500 میلیون تومان بدهند که بروند توی فلان لیست و فلان آقازاده هم زحمتش را می کشیده، خیلی عجیب به نظر نمی رسد. شما فکر کن وقتی دقیقه ای 22 میلیون تومان هزینه داری که بروی روی آنتن، نمی ارزد 500 تومن خرج کنی که دیده شوی؟

و در آخر هم به نظر ما این نماینده ها که بعد از رای آوردن غیب می شوند و حتی تلفن هایشان را هم جواب نمی دهند و به کسی پاسخ گو نیستند حق دارند. شما فکر کن وقتی طرف دقیقه ای 22 میلیون تومان هزینه دارد، یک الو به شما بگوید براش دو میلیون می افتد.

خدا به همه ما صبر عنایت بفرماید. ان شاءالله.