آرشیو سه‌شنبه ۷‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۳۸۹۲
ورزش
۱۵
نگاه 1

منصوریان برکنار می شد بهتر بود

هادی طباطبایی ( پیشکسوت استقلال)

تصمیم مدیران باشگاه استقلال مبنی بر دادن 2 بازی فرصت به علیرضا منصوریان را درست نمی بینم. ای کاش هیات مدیره استقلال یکشنبه شب منصوریان را برکنار می کرد که در این صورت خیلی بهتر می شد.

سوال اینجا است که چرا این تصمیم رسانه ای شد، آیا این موضوع روی تیم استقلال بار فنی ندارد؟ شاید یکسری از بازیکنان با منصوریان خوب نباشند و با خود بگویند این مربی 2 بازی دیگر می رود و چرا باید تمام توان مان را بگذاریم؟

از طرف دیگر اگر بازیکنان انگیزه داشته باشند که منصوریان بماند این نوع رفتار و اعلام فرصت سرمربی تیم در 2 بازی آینده به تیم هم فشار وارد می کند. چنین تصمیمی غیرقابل تصور بود و هیات مدیره استقلال می توانست شب گذشته منصوریان را برکنار کند و به او بگوید وقتی نتیجه نگرفتی یا استعفا بده یا برو اما رسانه ای کردن این موضوع بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد که هیات مدیره نشان بدهد ما به فکر هواداران هستیم.

سال گذشته و امسال هم بارها و بارها از تیم استقلال و منصوریان حمایت کردم. آرشیو رسانه ها موجود است و می توانید به آن مراجعه کنید. الان هم می گویم استقلال خوب نتیجه نگرفته و عملکرد منصوریان خوب نبوده اما همیشه حمایت کرده ام و معتقدم اگر منصوریان تا فردا هم سرمربی استقلال باشد تا همین فردا باید از او حمایت کرد و فرصت 2 بازی آینده به او یک رفتار دوگانه بود که به نظرم کار مناسبی نیست.

سال گذشته نخستین کسی که در مورد محدودیت بازیکنان استقلال و استفاده از جوان ها صحبت کرد من بودم و معتقدم زاویه نگاه ها از طرف افراد مختلف فرق می کند. من می شنوم که دوستان می گویند وقتی امید ابراهیمی نیست استقلال به مشکل می خورد آیا این باشگاه به این بزرگی باید به خاطر یک بازیکن دچار مشکل شود ما باید روی کیفیت تیمی کار کنیم و مگر پارسال که ابراهیمی بود استقلال دچار مشکل نشد.