آرشیو دوشنبه ۱۳‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۱۴
رسانه
۵

«بوی غریب پاییز» در آی فیلم می پیچد

مجموعه تلویزیونی «بوی غریب پاییز» با حضور محمدعلی کشاورز در جدول پخش آی فیلم فارسی قرار گرفته و از امروز ساعت 19 به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، مجموعه تلویزیونی بوی غریب پاییز به کارگردانی سیدمجتبی یاسینی که برای پخش از شبکه دوی سیمای جمهوری اسلامی تولید شد، از روز دوشنبه روی آنتن آی فیلم قرار می گیرد.

این سریال روایت زندگی مهندس متخصصی است که با همسر و فرزندش زندگی خوبی دارند. مهندس تصمیم می گیرد برای ادامه زندگی به خارج از کشور مسافرت کند و برای این کار با یک خانم وکیل مشورت می کند. این موضوع باعث می شود پای وکیل به زندگی مهندس باز شود و مسائل دیگری را به وجود آورد.

مجموعه تلویزیونی بوی غریب پاییز 20 شخصیت اصلی و 53 شخصیت فرعی دارد و ماجرای زندگی شخصیت های اصلی، داستان های فرعی سریال را شکل می دهد. در بوی غریب پاییز، محمدعلی کشاورز در نقش پدر مهندس ایفای نقش می کند. عبدالرضا اکبری در نقش مهندس، فریبا متخصص در نقش همسر مهندس که به نویسندگی مشغول است و هاله سروش نقش خانم وکیل را بازی می کنند. همچنین بازیگرانی همچون جلیل فرجاد، صدیقه کیانفر، پندار اکبری، صادق توکلی، مهدی سلوکی، فاطمه طاهری و فریده دریامج در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند.