آرشیو دوشنبه ۲۰‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۹۱
فرهنگ و هنر
۲۲
تئاتر

نامزدهای مسابقه انجمن منتقدان خانه تئاتر

نامزدهای شانزدهمین مسابقه مطبوعاتی سالانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر معرفی شدند؛ نامزدهایی که سیدفرید قاسمی، فریدون عموزاده خلیلی، روح الله جعفری و بابک برزویه به عنوان هیات داوران آنها را انتخاب کرده اند.

با این حال هیات داوران در بیانیه خود نکاتی را مطرح کرده که قابل توجه است. اینکه در بخش های مختلف اثر چشمگیری که نظر صددرصدی داوران را به خود جلب کند، وجود نداشته است و ضعف و کاستی چشمگیری در مطالب رسیده به دبیرخانه جشن به چشم می خورد. البته برگزیدگان رشته های گزارش، گفت و گو، نقد و مقاله با وجود این شرایط انتخاب شده اند و بزودی از آنها قدردانی خواهد شد. هیات داوران در بیانیه خود اظهار امیدواری کرده اند که اندیشمندان، متفکران، فرهیختگان و مسئولان عالی رتبه تصمیم گیرنده در امور فرهنگی کشور، در تعامل با اهالی رسانه و فرهنگ و هنر، با درایت، صبر، شجاعت، سختکوشی و با استعانت از امر بسیار مهم پژوهش، به جایگاه واقعی اثرگذاری رسانه در فرهنگ و هنر این مرزوبوم دست یازند.

عصر پنجشنبه 23 شهریور از برگزیدگان شانزدهمین مسابقه مطبوعاتی سالانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر، طی مراسمی قدردانی خواهد شد.