آرشیو دو‌شنبه ۲۰‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۹۱
اجتماعی
۴

سلام ایران

تلفن تماس: 88769075

حضور دادیاران در زندان: هموطن محترمی در تماس با ما عنوان کردند که از مددجویان بند مالی سالن کارگری اندرزگاه 7 زندان ندامتگاه تهران بزرگ هستم. ما از دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران بزرگ جناب آقای دکتر جعفری دولت آبادی درخواست می کنیم از آنجایی که زندانی بند مالی این ندامتگاه سالیان متمادی چشم انتظار دادیاران محترم ناظر بر زندانی های این ندامتگاه هستند، نسبت به حضور دادیاران برای حل مشکلات این زندانی ها دستورات و تمهیدات لازم را صادر فرمایید.

مصرف بالای انرژی در کشور: مخاطب محترمی عنوان کردند که مصرف دارو و سوخت و برق در کشور برابر با مصرف کشور یک میلیارد نفری چین است. آیا مسئولان اعمال قصور خودشان را نمی پذیرند که سال هاست ساخت خودروهای داخلی و مواد اولیه و ساخت و سازها برابر استاندارد اروپا و استاندارد بین المللی نبوده است. با توجه به اینکه کشور سال ها تحریم بوده است مردم مجبور بودند از این تولیدات داخلی استفاده کنند که کیفیت مطلوب نداشته اند.

انتقاد از عملکرد آموزش و پرورش: آقای محمد زنگنه گفتند که در روزنامه 16 شهریور 96 در یادداشتی عنوان شده است که دیواری کوتاه تر از آموزش وپرورش نیست و همیشه مظلوم است. اما همیشه این طور نیست. شما اطراف کشور و روستاها را مشاهده کنید. معلم فرزندم با خط کش بر فرق سرش زده است و ما هم هر کجا شکایت برده ایم نتیجه ای نگرفته ایم. من هم اکنون در یکی از روستاهای همدان زندگی می کنم. بچه ام در یک کلاس که 4 تا پایه تدریس می شود در حال درس خواندن است. معلم فرزندم می گوید برای بچه هایتان وقت بگذارید. مگر زمان ما مدارس این گونه اداره می شد؟