آرشیو دو‌شنبه ۲۰‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۹۱
حوادث
۱۷

قتل به خاطر یک دختر

گروه حوادث / جوانی که در جریان نزاع به خاطر رابطه با یک دختر، مرد میانسالی را به قتل رسانده بود در آخرین جلسه بازپرسی مدعی شد که توبه کرده تا به راه راست برود.به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، 24 بهمن سال گذشته مرگ مرد میانسالی که با ضربه چاقو به قتل رسیده بود به بازپرس کشیک قتل پایتخت و پلیس جنایی اعلام شد. بررسی ها نیز نشان داد عامل جنایت جوانی به نام اشکان است.

متهم پس از دستگیری و در جریان بازجویی ها به قتل اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل با دختر جوانی به نام مینا آشنا شدم، اما بعد از مدتی مینا از ادامه رابطه با من سرباز زد. وقتی هم اصرار مرا برای ادامه رابطه دید موضوع را به یکی از آشنایانش به نام سهراب گفت. روز حادثه سهراب با من تماس گرفت و فحاشی کرد که در نهایت با او قرار گذاشتم تا ببینم حرف حسابش چیست. وقتی به محل قرار رسیدم دیدم به غیر از سهراب پدر مینا و یکی از دوستانش هم آمده اند. ما با هم درگیر شدیم و ناخواسته با چاقویی که همراهم بود ضربه ای به پدر سهراب زدم و متواری شدم.

با اعتراف های متهم جوان، او روز گذشته برای آخرین دفاع به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس محسن مدیرروستا گفت: روز حادثه حال خوبی نداشتم و زمانی که با سهراب جروبحث می کردیم ناخواسته مرتکب قتل شدم. وقتی به زندان افتادم توبه کردم و با خودم عهد بستم که دیگر لب به مشروبات الکلی نزنم، ولی افسوس که خیلی دیرشده است!