آرشیو چهارشنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۹۳
اقتصادی
۶

گزیده

تثبیت قیمت 6 گروه کالای خوراکی در نیمه شهریور

بانک مرکزی قیمت خرده فروشی برخی اقلام خوراکی را در هفته منتهی به 17 شهریور ماه منتشر کرد که بر اساس آن قیمت شش گروه کالایی شامل لبنیات، برنج، حبوب، میوه های تازه، چای و روغن نباتی نسبت به هفته قبل از آن تغییری نداشته است.

9میلیون تن گندم ازکشاورزان خریداری شد

محسن اسماعیل زاده مقدم، رئیس بخش تحقیقات غلات موسسه اصلاح و تولید نهال و بذر کشور گفت که از ابتدای فصل برداشت گندم تا هفته گذشته 9 میلیون تن گندم دیم و آبی از کشاورزان سراسر کشور خریداری شده است. /ایرنا.

توقیف روزانه 10 هزار محموله به ظن قاچاق در گمرکات

گمرک ایران اعلام کرد: روزانه به طور میانگین 10 هزار محموله در سراسر کشور به ظن قاچاق توقیف و از طریق پنجره واحد گمرکی و سامانه جامع گمرکی برای اطمینان از ورود رسمی، به صورت الکترونیکی استعلام می شود.

اتاق های بازرگانی ایران و اوکراین یاداشت تفاهم همکاری امضا کردند

غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و گنادی چیژیکوف همتای اوکراینی یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

مسئولیت توسعه میدان گازی مشترک ایران با یک بانو

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در حکمی «شبنم شهبازی» را به سمت مجری طرح توسعه میدان مشترک گازی فرزاد منصوب کرد./شرکت نفت گاز پارس

برجام تامین تجهیزات مجتمع گاز پارس جنوبی را تسهیل کرد

علمدار بابایی، مدیر عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: دیپلماسی موفق دولت و به فرجام رسیدن برجام باعث شده تا تامین تجهیزات مورد نیاز طرح های توسعه ای فازهای پارس جنوبی تسهیل شود./ روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی