آرشیو چهار‌شنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۹۶۱
هنر
۱۴

زیر آسمان فیروزه ای

«شب شنبه ها» میزبان «اشکان خطیبی» می شود

گروه هنر: «شب شنبه ها» در بیست ودومین تجربه از دوره چهارم خود میزبان «اشکان خطیبی» می شود. اشکان خطیبی که در سال گذشته نیز در قالب برنامه شب شنبه ها دست به تجربه های جدیدی زده بود، کنسرت «قلم را بچرخان» خود را در آخرین هفته از دوره چهارم شب شنبه ها اجرا می کند.

این مجموعه برنامه که با رویکرد تجربه های متفاوت و گفت وگوهای تازه در باب دیدن و شنیدن اجرا می شود، در هفته های گذشته میزبان اجراهای مختلفی در سبک های گوناگون شده و با خلق تجربه های جدید در پرفورمنس موسیقی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. اشکان خطیبی نیز شامگاه شنبه 25 شهریور در دو سانس 20 و 22 کنسرت «قلم را بچرخان» (راک د پن) را در سالن تئاتر مستقل تهران روی صحنه خواهد برد. نیما رمضان، اشکان آبرون، آرش سعیدی، سروش عدل و بردیا امیری، خطیبی را در این اجرا همراهی می کنند. همچنین سهیل دانش اشراقی نیز نقاشی دیجیتال را بر عهده دارد. شب شنبه ها در بیست ودومین تجربه از دوره چهارم خود، شنبه 25 شهریورماه میزبان پرفورمنس موسیقی «قلم را بچرخان» در سالن تئاتر مستقل تهران می شود. در این برنامه ها رضا دادویی (طراح و مدیر پروژه)، سیامک قطاعی (مسئول امور اجرائی)، امیر خرازی (مسئول هماهنگی و برنامه ریز) و مونا حمزه (گرافیست) حضور دارند.

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

برای دومین سال «مسعود نجفی» مدیر روابط عمومی فجر 36 شد

گروه هنر: دبیر سی وششمین جشنواره فیلم فجر در اولین حکمش مدیر روابط عمومی این دوره جشنواره را منصوب کرد. ابراهیم داروغه زاده در حکمی مسعود نجفی را به عنوان مدیر روابط عمومی سی وششمین جشنواره فیلم فجر منصوب کرد. در این حکم آمده: «با عنایت به تجارب ارزشمند و درایت جناب عالی در حوزه رسانه، به موجب این حکم به عنوان مدیر روابط عمومی سی وششمین جشنواره ملی فیلم فجر منصوب می شوید. فراهم سازی شرایط تعامل نزدیک با اهالی رسانه در راستای هرچه باشکوه تر برگزارشدن جشنواره، رعایت استانداردهای تاکیدشده برای حضور رسانه های موثر و پیگیری امور مرتبط با حوزه اطلاع رسانی جشنواره و به خصوص ایجاد جو متناسب با جشن انقلاب اسلامی، مورد انتظار خواهد بود. توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف عالی سینمای شریف ایران، از درگاه خداوند متعال خواستارم».