آرشیو چهار‌شنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۱
فرهنگ و هنر
۱۶

«سیمرغ صلح» روی دیوار سازمان ملل

پروژه سمفونی نور «سیمرغ صلح» همزمان با هفته صلح در برج آزادی به نمایش درمی آید.

به گزارش مهر، نشست رسانه ای سمفونی نور (ویدئو مپینگ) «سیمرغ صلح» دیروز با حضور دست اندرکاران این پروژه، مدیر مجموعه برج آزادی و نماینده کمیسیون ملی یونسکو در ایران برگزار شد.

امیررضا سالاری، تهیه کننده و کارگردان پروژه «سیمرغ صلح» در ابتدای این نشست رسانه ای که در تالار کنفرانس مجموعه فرهنگی، هنری برج آزادی تهران برگزار شد، بیان کرد: ویدئو مپینگ «سیمرغ صلح» بیش از یک سال است که در ردیف فعالیت های ما قرار دارد. این اجرا بعد از پروژه «جان نخست» دومین پروژه ای است که ما تصمیم داریم آن را در مجموعه برج آزادی تهران برگزار کنیم. درباره محتوای برنامه هم باید بگویم که ما براساس شعار جهانی یونسکو در زمینه صلح از تصاویر تاریخی و نقوش باستانی کشورهای مختلف کار را آغاز کردیم و بعد از آن سعی کردیم حرفی از خودمان نزنیم تا همه موارد مفهومی از طریق تصویر به مخاطب ارائه شود، به همین جهت تصاویر مستندی که پیش روی مخاطب قرار می گیرد در برگیرنده صلح جهانی است که روی آن تاکید ویژه ای داشته و داریم.

پروژه سمفونی نور سیمرغ صلح از 25 تا 29 شهریور به مناسبت هفته جهانی صلح هر شب از ساعت 20 تا 22 در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی تهران برگزار می شود.