آرشیو چهارشنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۱
ورزش
۱۸

بهنام برزای: شاید به لیگی غیر از سوئد بروم

بهنام برزای، بازیکن فصل قبل استقلال، این روزها در اروپا به سر می برد تا با یک پیشنهاد خوب ادامه فوتبالش را در قاره سبز پی بگیرد.

بهنام این روزها در سوئد هستی. وضعیتت به چه شکل است؟ کی قراردادت را امضا می کنی؟

مشغول بررسی پیشنهادم هستم منتهی به توافق نرسیده ایم. از نظر مالی پیشنهاد خوبی به من ارائه نشده است. از رقم راضی نیستم و باید بیشتر مذاکره کنیم. اما فکر کنم احتمال حضورم در لیگ سوئد کم باشد.

چرا؟

اینجا علاوه بر این که پول خوبی نمی دهند، به پایان لیگ خود هم نزدیک شده اند. یعنی من اگر قرارداد ببندم باید از فصل بعد بازی کنم. این مساله کمی آزارم می دهد. یعنی باید دوباره مدتی بیرون باشم. تقویم فوتبال سوئد با اکثر کشورهای دنیا فرق دارد و الان لیگ شان در هفته بیست و دوم است. به همین خاطر شاید با سوئدی ها قرارداد امضا نکنم.

در آن صورت چه اتفاقی می افتد؟

فعلا که در اروپا هستم و منتظر. باید پیشنهادهای دیگر را بررسی کنم و امیدوارم یک اتفاق خوب برایم رخ دهد.

پروسه انتخاب تیمت خیلی طول کشید.

بله، این هم دلیل داشت. من اگر می خواستم در ایران بازی کنم، همان اول قرارداد می بستم. پیشنهادهایی بود، اما گفتم هدفم بازی در اروپاست. تمریناتم را به صورت انفرادی انجام دادم و در نهایت به اروپا آمدم. الان هم منتظر هستم.

چه شد که در استقلال نماندی؟

دوست داشتم در استقلال بمانم، ولی این اتفاق نیفتاد. قسمت نبود. به هر حال این چیزها سلیقه است و آقای منصوریان هم تصمیم گرفت قرارداد من تمدید نشود. ناراحت نیستم و قطعا در هر اتفاقی یک حکمتی هست.