آرشیو چهارشنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۱
ورزش
۱۸

افتخاری تغییر موضع داد و حامی منصوریان شد!

مدیرعامل استقلال تهران که در جلسه هیات مدیره مواضعی انتقادی درباره کادر فنی داشت در چرخشی 180 درجه ای به حامی منصوریان تبدیل شد. چندی پیش اعضای هیات مدیره جلسه ای درباره وضعیت کادر فنی و نتایج ضعیف استقلال برگزار کردند که خروجی آن فرصت دو هفته ای به منصوریان برای کسب نتیجه بود.

در ادامه، افتخاری مدیرعامل استقلال خود را حامی کادر فنی معرفی و بعد از حضور در تمرین آبی ها این حمایت را به طور جدی تر مطرح کرد. اکنون اعضای هیات مدیره استقلال با مدیرعامل دچار اختلاف شده اند چراکه برخلاف مصوبات هیات مدیره قدم برداشته اند و این در حالی است که طبق اخباری که خبرنگار نامه نیوز کسب کرده، افتخاری ازجمله افرادی بوده که در جلسه هیات مدیره از نتایج گلایه داشته و موافق اولتیماتوم به منصوریان بوده است. جالب این که وی جلسه ای خصوصی با منصوریان برگزار کرد و بعد از آن به حامی کادر فنی تبدیل شد و هیات مدیره باشگاه نیز به همین دلیل از وی به خاطر تغییر موضع گلایه دارد.

اکنون باید دید استقلال که بسختی توانست از سد گل گهر در جام حذفی بگذرد، در صورتی که برابر پارس جنوبی جم ناکام بماند، افتخاری چه موضعی خواهد گرفت؛ به مصوبه هیات مدیره احترام می گذارد و رای به برکناری منصوریان می دهد یا مقابل رای هیات مدیره می ایستد!