آرشیو چهار‌شنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۱
ورزش
۹

لباس های دادکان بر تن تیم ملی!

در شرایطی که می گویند، تیم ملی فوتبال بزرگسالان با شرکت آدیداس قرارداد رسمی دارد و این غول برند پوشاک حامی تیم ایران است، نکته ای قابل تامل برای تیم ملی زیر 17 سال ایران به وجود آمده که آدم را به فکر فرو می برد.

نوجوانان ایران مهرماه امسال باید در جام جهانی در هند به مصاف حریفان خودشان بروند و به همین دلیل، این روزها در اردوی آماده سازی هستند؛ اردویی که در کرج برگزار می شود و شاید خیلی ها اصلاحواسشان نیست که این تیم چه مشکلاتی دارد. با همه این شرایط، نوجوانان چندروز قبل در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم پیکان رفتند تا خودشان را در آستانه جام جهانی محک بزنند. نکته اینجاست که در زمان ورود بازیکنان تیم ملی به داخل زمین توی ذوق خیلی ها خورد و خیلی ها فلش بکی زدند به 11 سال قبل.به جام جهانی 2006 آلمان و به زمانی که محمد دادکان رئیس فدراسیون فوتبال بود.آن زمان برند پوما البسه تیم ملی را تامین می کرد؛ لباس هایی که منتقدان زیادی هم داشت و کاملا به تن و بدن بازیکنان می چسبید! اما چرا این لباس ها بر تن بازیکنان تیم ملی زیر 17 سال بود؟

آیا این لباس ها همان لباس هایی است که در زمان فدراسیون دادکان وجود داشت و از ته انبار بیرون آمده و بر تن بازیکنان نوجوان رفته است؟ اگر همان لباس هاست که باید حالا سراغ منتقدان رفت و به آنها خرده گرفت که چرا آن زمان ایراد می گرفتید؛ چرا که حتما جنس این پیراهن ها مرغوب بوده که 11 سال بلایی سرش نیامده است! هنوز هیچ کدام از مسئولان فدراسیون فوتبال واکنشی به این اتفاق از خود نشان نداده اند. یک نکته هم در این زمینه وجود دارد، این که اگر لباسی در انبار وجود دارد و برای استفاده مناسب است، مشکلی برای پوشیدن آن وجود ندارد، اما بهتر است در مسابقات رسمی دیگر از این لباس ها استفاده نشود!