آرشیو چهار‌شنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۱
ورزش
۱۸

پورموسوی: اعتراض ها خطی است

نتایج ضعیف فولاد خوزستان در شرایطی اعتراضاتی را متوجه کادر فنی این تیم کرده است که به باور سیروس پورموسوی، سرمربی این تیم، اعترضات خطی است!

فولاد خوزستان در پنج هفته سپری شده در لیگ برتر فقط هفت امتیاز اندوخته دارد و خیلی زود از جام حذفی هم کنار رفت؛ نتایجی که باعث نارضایتی شماری از هواداران این تیم شده است.

در این میان پورموسوی می گوید: سه هفته بسیار مهم را در پیش داریم و امیدوارم با نتایجی که به دست می آوریم، بتوانیم شکست در جام حذفی را جبران کنیم. در لیگ نیز تیم ما از بازی سوم به بعد توانست نتایج هفته های اول و دوم را جبران کند و در حال حاضر با هفت امتیاز در جایگاه خوبی قرار داریم.

وی تاکید کرد: این نکته را هم باید مدنظر داشت که در تمام این سال ها فولاد در جام حذفی موفق نبوده و حذف شده است، ولی امسال آن تعداد خاص ناگهان یادشان افتاده که فولاد ضعف تاکتیکی دارد. در حال حاضر هشت تیم لیگ برتری از جام حذفی کنار رفتند، اما این اعتراضات نسبت به تیم ما از جایی خط گرفته است و آن تعداد برای این کار خود هزینه می کنند تا دوباره به مجموعه فولاد برگردند.

وی افزود: اکنون با یکی دو باخت ترس بر اندام برخی افتاده است که چه خواهد شد و باید بگویم که جای نگرانی نیست، چرا که اگر بترسیم فقط از مسیر خارج می شویم. در حال حاضر باید با همین بازیکنان، مسابقات را پیش ببریم تا در نیم فصل بازیکن جذب کنیم.