آرشیو چهار‌شنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۱
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

از بالای سبد

سپهرگستر، مدعی قهرمانی جام حذفی تهران

بلاتکلیفی تیم های تهرانی در رقابت های پیش رو، بازیکنان بسیاری را بدون تیم کرده است. این بازیکنان در شرایطی که تیم ندارند این روزها با تیم های مختلف در رقابت های حذفی تهران دیده می شوند.

امیر صدیقی و کیوان ریاعی ازجمله بازیکنان ملی هستند که در ترکیب تیم سپهر گستر به میدان می روند. بسکتبال جام حذفی تهران با 12 تیم دنبال می شود که سپهرگستر با تلفیقی از بازیکنان ملی و لیگ برتری مانند؛ سعید رسولی، محمدرضا عامل خبازان، محسن محمدی و محسن توانا با سرپرستی و حمایت ایزد ساعتچی به مراحل بالاتر صعود کرده است. امین احمدآبادی، سرمربی با مدیریت فنی پوریا کاظمی از بازیکنان تیم جوانان ایران در سال های گذشته در کادر فنی این تیم دیده می شود. امید فرخشاد آنالیزور تیم است که تا به این جای بازی ها با شکست تیم های شمال غرب و پارسه به دور سوم بازی ها راه پیدا کرده اند.

وعده شکایت از بائرمن، همچنان ورد زبان مشحون

رئیس فدراسیون بسکتبال بار دیگر مدعی شد، همه اقدامات لازم در مورد شکایت از بائرمن را انجام داده است و اینک باید وجهی را به فدراسیون جهانی پرداخت کند.

در حالی که مدت زیادی از رفتن درک بائرمن، سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال از ایران می گذرد، اما هنوز تکلیف پرونده او و این که آیا حق با طرف ایرانی است یا سرمربی آلمانی طبق مفاد قراردادش عمل کرده، به صورت کامل مشخص نشده است.محمود مشحون معتقد است بائرمن، او را دور زده و مرتکب خلاف شده است و سرمربی پیشین تیم ملی آلمان نیز خیلی راحت تر از چیزی که ممکن به نظر می رسید و تنها به خاطر فرزند کوچکش از ایران رفت.