آرشیو پنجشنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۲۲
حوادث - اخبار کشور
۱۱

ماهیگیری 100 زندانی خطرناک از طوفان ایرما

در پی وقوع طوفان ایرما در جزایر «ویرجین بریتانیا»، بیش از 100 زندانی خطرناک از زندان فرار کردند.

به گزارش دیلی میل، در پی وقوع طوفان ایرما، زندانیان جزایر «ویرجین بریتانیا» که جزو قلمروی انگلیس محسوب می شود، از آب گل آلود ماهی گرفتند. بر این اساس، بیش از 100 زندانی خطرناک در این جزایر از وقوع توفان سهمگین «ایرما» سوءاستفاده و فرار کردند. اسناد دولتی فاش شده نشان می دهد هنوز هم 40 نفر از این زندانیان فراری هستند.

وقوع این طوفان با سرعت 185 مایل بر ساعت این فرصت را به زندانیان داد تا فرار کنند. در پی فرار این مجرمان گزارش های زیادی درباره غارت فروشگاه ها در جزیره «تورتلا» منتشر شده است. چندین عکس از سندی که مربوط به نشست کابینه انگلیس است لو رفته است که نشان می دهد مقامات در تلاش هستند تا این زندانیان را در شرایطی امن به جزیره «سنت لوسیا» انتقال دهند.

«آلن دانکن»، عضو پارلمان انگلیس، اعلام کرد: «ما در پی قانون شکنی در جزایر ویرجین بریتانیا با تهدید جدی مواجه هستیم. 100 زندانی بسیار خطرناک از زندان فرار کرده اند». دانکن تعداد کشته‎ها در قلمروهای انگلیس در کارائیب را 9 نفر اعلام کرد. 5 نفر در جزایر ویرجین بریتانیا و 4 نفر در آنگویلا کشته شدند. مقامات پیش از این شمار کشته ها را یک نفر اعلام کرده بودند.

تصاویری از ساکنان مناطق طوفان زده منتشر شده که آنها را در حال مشاجره برای به دست آوردن غذا نشان می دهد. گردشگرانی که برای گذراندن تعطیلات به این مناطق آمده بودند نیز شرایط خوبی ندارند و برای بازگشت به کشورهایشان خارج از فرودگاه هایی که طوفان آنها را ویران کرده است، صف کشیده اند.