آرشیو پنجشنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۹۶۲
سیاست
۳

الو شرق 88640260

[email protected] پیامک: 30004699

•قابل توجه شهرداری منطقه 16: میدان بازار دوم نازی آباد از نظر سوق الجیشی تجارت میدان پراهمیتی بوده و درعین حال پرتردد و پرازدحام است؛ چه از نظر رفت وآمد عابران و چه از نظر ترافیک. یک سال است که شهرداری منطقه دست به تحول بنیادی در این میدان زده و به ناگاه آن را دگرگون کرده است. بدین قرار که جناح شرقی میدان را از بین بردند و رفت وآمد خودروها به جناح غربی میدان محدود شد. در عوض از فضای میدان برای آسایش شهروندان به عنوان بوستان استفاده شد. حوضی فراهم آمد و پلی و در زیر پل اشکوبی از پایه های پل و سایه گاهی برای اطراق همه بزهکاران، ولگردان، معتادان، کارتن خوابان و قس علیهذا. در نتیجه آن، مختصر امنیتی که در این میدان فراهم بود آن هم رفت به طوری که تردد و گشت و گذار و پارک خودروها با مشکل ناامنی دستبرد و سرقت و امثالهم مواجه شد و میدان که قرار بود مکانی زیبا برای تمدد اعصاب شهروندان باشد، به بیغوله ای برای تشتت اعصاب شهروندان مبدل شد.

عبدالحمید حسین نیا

•ساخت وسازهای مرموزانه! مدت هاست مقابل ایستگاه مترو شهدا و شرکت برق واقع در خیابان 17 شهریور، بالاتر از میدان شهدا، کانتینرهایی وجود دارد و بخش هایی از پیاده رو مسدود است. بهتر نیست این گونه ساخت وسازها به وسیله بنر، اطلاع رسانی شود و زمان تکمیل آنها اعلام شود؟

سیدمحمد علوی

•علت آمار بالای مرگ ومیر در جاده ها، افزایش تعداد خودروها بدون افزایش سطح راه ها ست. اگر درآمدی که از تولید و فروش خودرو حاصل شده خرج احداث جاده شود، تلفات جاده ها بسیار کاهش می یابد.

•از مسئولان محترم سازمان بازرسی کل کشور و رسیدگی به تخلفات اداری خواهشمندیم سری هم به مراکز صداوسیمای استان ها ازجمله اصفهان بزنند و ببینند چند نفر افراد بازنشسته این سازمان و ادارات دیگر مانند سازمان بهزیستی و آموزش وپرورش، که (برای دورزدن بخشنامه های صوری و مصوبه های قانونی) مدتی قبل از آنجا رفته بودند، مجددا به همان جا برگشته اند و به خاطر برخی ملاحظات با دوستان و همکاران شاغل خود عملا جای نیروهای مخلص و جوان، مستعد و علاقه مند و نیازمند به کار و درآمد را پر کرده اند.