آرشیو پنجشنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۳۹۰۵
ورزش
۱۵
فوتبال ایران

آغاز هفته ششم لیگ برتر

تنور لیگ برتر بعد از سه هفته تعطیلی دوباره داغ می شود و قرار است مسابقات در ایستگاه ششم خود از امروز پنجشنبه آغاز شود. امروز 3 بازی در اهواز، رشت و تهران برگزار می شود. در اهواز فولاد باید از سپاهان پذیرایی کند: دو تیمی که هفته پیش، از مسابقه های جام حذفی کنار رفتند و برای جبران این نتیجه در لیگ به دنبال پیروزی در بازی هفته ششم هستند. زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان بعد از کسب نتایج ضعیف در پنج هفته ابتدایی لیگ و جام حذفی از باشگاه تذکر گرفته و با توجه به نیمکت لرزان سپاهان در اندیشه پیروزی در این بازی خارج از خانه است.

در رشت اما سپیدرود میزبان صنعت نفت است. تیم تازه لیگ برتری شده در تعطیلات اخیر با رفتن و برگشتن سرمربی اش مواجه بود و نظرمحمدی بعد از استعفا دوباره به نیمکت سپیدرود بازگشت. حالا باید دید آیا می تواند از بحران حضور در پایین جدول خلاص شود یا خیر.

در تهران تیم متحول شده نفت تهران که حالا نفت طلاییه نام دارد باید با علی کریمی به مصاف گسترش فولاد قعرنشین برود. البته آیدی کارت علی کریمی هنوز صادر نشده و به نظر می رسد او نمی تواند از روی نیمکت تیمش را هدایت کند.

اما روز جمعه هم 4 بازی انجام خواهد شد. پدیده در مشهد میزبان سایپا خواهد بود. تراکتور باید در تبریز از سیاه جامگان پذیرایی کند و ذوب آهن به مصاف استقلال خوزستان می رود. مهم ترین بازی روز جمعه اما دیدار پارس جنوبی مدعی که با 13 امتیاز دوم است، با استقلال تهران است. تیمی که با 4 امتیاز در رده پانزدهم جدول ایستاده و اصلاحال و روز خوبی ندارد.