آرشیو پنجشنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۹۶۲
حوادث
۱۳

خواننده رپ، باز هم قتل ناپدری اش را رد کرد

شرق: حمید صفت، خواننده رپی که متهم به قتل ناپدری خود است، بار دیگر با رد اتهام های وارده، فرضیاتی را از نحوه و دلیل مرگ پدرخوانده اش بیان کرد.

این خواننده رپ روز گذشته برای ادامه تحقیقات و پیگیری مراحل قانونی، از زندان رجایی شهر به دادسرای جنایی تهران منتقل شده بود. در این جلسه نیز گفته های خود را تکرار کرد و گفت من ضربه ای به سر هوشنگ نزدم، فقط دو ضربه به صورت او زدم که یکی از آنها به ابروی او خورد و ضربه دیگر به گونه اش خورد. هرچه فکر می کنم من ضربه دیگری نزده ام و در جریان درگیری فقط ضربه به صورتش زدم که مرگ بار نبود. در جلسه تحقیق، گزارش پزشکی قانونی درباره علت مرگ مرد میان سال به متهم اعلام شد.

حمید در این جلسه پس از رد اتهام قتل گفت: من و هوشنگ رابطه خوبی داشتیم و آن روز هم برای درگیری آنجا نرفته بودم، پس از درگیری من و مادرم وسایلش را جمع کردیم و آنجا را ترک کردیم. زمانی که ما آنجا بودیم حالش خوب بود و با همسایه ها و یکی از دوستانش صحبت می کرد. وقتی هم که ما آنجا را ترک کردیم حالش خوب بود. ممکن است پس از رفتن همه، هوشنگ تنها شده و آن موقع حالش بد شده باشد و زمین خورده باشد و بر اثر خون ریزی مغزی اتفاق افتاده باشد، همچنین من می دانم که بعد از رفتن ما، یکی از دوستان هوشنگ که با هم اختلاف حساب هم دارند، پیش او رفته است و بعید نیست که او این بلا را سر هوشنگ آورده باشد. وی در مورد اینکه چرا ناپدری اش در بیمارستان گفته است حمید این بلا را سر من آورده نیز گفت: فکر می کنم هوشنگ فکر نمی کرده کار به اینجا بکشد و شاید با تصور اینکه تلافی کند، چنین حرفی زده است. به هرحال آن روز ما با هم درگیری ای داشتیم که من و شاید او هم هیچ وقت انتظار آن را نداشته است.

حمید، خواننده رپ، 28 مردادماه، به اتهام قتل عمدی پدرخوانده اش بازداشت شد.