آرشیو پنج‌شنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۲
ورزش
۱۸

کریمی: امیدوارم یک کار مفید برای فوتبال انجام دهم

علی کریمی که در مقطعی چندماهه به عنوان دستیار در تیم ملی فعالیت کرد، دیروز در حالی در نخستین نشست خبری رسمی دوران مربیگری اش حضور یافت که ابراز امیدواری کرد در دوران مربیگری اش در نفت تهران یادگاری برای فوتبال ایران داشته باشد.

کریمی که در آستانه دیدار با گسترش فولاد تبریز رودرروی خبرنگاران قرار گرفته بود، بدون اشاره به رتبه سیزدهمی تیمش در لیگ برتر بازی با تیم های قعرجدولی مثل گسترش فولاد را که در رده شانزدهم قرار دارد، سخت دانست و گفت: همیشه بازی کردن مقابل تیم های ته جدولی سخت بوده و رقابت مقابل آنها حتی از تیم های بالای جدول هم دشوارتر است. گسترش بازیکنان خوبی دارد و با بدشانسی در انتهای جدول قرار دارد. به نظرم بازی خوبی در پیش داریم و هر تیمی بتواند خوب بازی کند می تواند پیروز می شود.

دومین نکته ای که علی کریمی به آن اشاره کرد نیز در نوع خود جالب توجه بود، او گفت:در این مدت که تیم را در اختیار گرفتیم سعی کردیم روی مسائل روحی و روانی بچه ها کار کنیم تا در هفته های بعدی بتوانیم روی برنامه هایمان کار کنیم و بتوانیم تیم را به شرایط ایده آل برسانیم. وی که در آغاز راه مربیگری است در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که برای نشستن روی نیمکت مربیگری چقدر انگیزه دارد، خاطرنشان کرد: نمی شود گفت هرکسی که بازیکن خوبی بوده است، مربی خوبی هم خواهد شد! سعی می کنیم از دوستان و مربیان سابق مان استفاده کنیم. طبیعتا راهی که وارد آن شدم راه سختی است، اما دوست دارم در این حرفه یک کار مفید برای فوتبال انجام دهم.

دیروز کارت مربیگری علی کریمی صادر شد تا او مشکلی برای همراهی نفت در بازی امروز نداشته باشد.