آرشیو پنجشنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۲
ورزش
۱۸

بازگشت رویایی اوراواردز در لیگ قهرمانان

تیم اوراواردز ژاپن با برتری 4 بر یک مقابل دیگر تیم ژاپنی، کاواساکی به عنوان دومین نماینده شرق آسیا راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

اوراواردز در حالی به جمع چهار تیم برتر آسیا راه یافت که بازی رفت را با نتیجه 3 بر یک واگذار کرده بود و دیروز هم تا دقیقه 35 با یک گل از مهمان خود عقب بود اما در ادامه با گل های کروکی (35)، لوبیاونکیچ (70)، رافائل سیلوا (84) و تاکاگی (85) چهار بار دروازه کاواساکی را گشود و با برتری 5 بر 4 در مجموع دو بازی رفت و برگشت جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آورد. البته اخراج بازیکن کاواساکی در دقیقه 38 به اوراواردز در این بازگشت رویایی کمک کرد.

پیشتر در دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز تیم گوانگژوی چین توانسته باخت 4 بر صفر دور رفت مقابل شانگهای را با برتری 5 بر یک جبران کند که البته شانگهای در ضربات پنالتی برنده آن بازی شد. با این حساب تیم های پرسپولیس ایران، الهلال عربستان، شانگهای چین و اوراواردز ژاپن، چهار تیم برتر قاره آسیا را تشکیل می دهند که باید در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر روبه رو شوند. بازی های این مرحله در روزهای چهارم و بیست و پنجم مهر ماه برگزار می شود. دو دیدار رفت و برگشت فینال این فصل لیگ قهرمانان آسیا نیز طی روزهای 27 آبان و چهارم آذر برگزار می شود و در صورت صعود پرسپولیس به دیدار نهایی، بازی رفت در تهران برگزار خواهد شد.