آرشیو پنجشنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۲
فوتبال ایران
۱۱

دلخوری برانکو از کمال کامیابی نیا

کمال کامیابی نیا، بازیکن پرسپولیس اشتباه بزرگی در دیدار الاهلی مرتکب شد. در حالی که قرمزها دقیقه 4 گل زدند و جلو بودند و می توانستند بسادگی هر چه تمام الاهلی را ببرند، در دقیقه11 او یک خطای سفت و سخت روی بازیکن الاهلی کرد.

کمال با کف استوک مچ پای بازیکن الاهلی را نشانه رفت و نزدیک بود حتی پای او را بشکند. داور هم بسرعت به این بازیکن کارت قرمز نشان داد تا از زمین مسابقه بیرون برود. این اشتباه مهلک کامیابی نیا حتی می توانست عامل حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان شود. کمال در سال گذشته هم یکی دو بار از این اشتباهات داشت. قبل از دربی برگشت که 3 بر 2 به نفع استقلال تمام شد، کمال محروم شد و نبودش در باخت پرسپولیس تاثیر زیادی داشت. شنیده می شود برانکو بعد از بازی بشدت از کمال کامیابی نیا دلخور بود و حتی شاید او را در آینده نیمکت نشین کند. کمال هم در پیامی نوشت بازیکن الاهلی زرنگی کرد و باعث شد او از زمین بازی اخراج شود. حال سوالی که پیش می آید این است، چرا کامیابی نیا با این همه تجربه زرنگی نکرد و نزدیک بود عامل حذف تیمش شود؟

کامیابی نیا: از همه عذرخواهی می کنم

کمال کامیابی نیا، هافبک پرسپولیس با تکل بی محابای خود در دقیقه 11 بازی، کارت قرمز گرفت و پرسپولیس را مقابل الاهلی عربستان ده نفره کرد. این بازیکن که در فصل قبل یکی از ارکان موفقیت سرخپوشان بود، بعد از بازی به ما گفت: باید از همه عذرخواهی کنم. در صحنه ای که تکل زدم، حتی فکرش را هم نمی کردم بازیکن حریف به این سرعت توپ را رد کند. من برای توپ رفتم نه ساق بازیکن، اما در کنترل سرعتم ناموفق بودم و به پای حریف برخورد کردم. هیچ قصدی در کار نبود، اما داور هم سختگیرانه ترین تصمیم ممکن را گرفت و مرا اخراج کرد.