آرشیو پنجشنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۲
فوتبال ایران
۱۱

پرسپولیس ناچار است در عمان به مصاف الهلال برود

حسرت بازی در تهران

وقتی سوت پایان بازی با الاهلی زده شد دوباره فکر خیلی ها به این سمت رفت که کدام کشور و کدام شهر از پرسپولیس میزبانی خواهند کرد تا به مصاف نماینده عربستان برود؟ جالب است پرسپولیس تا اینجای کار ده بازی در لیگ قهرمانان انجام داده است که فقط در دو بازی میزبان بوده که یک بازی هم بدون تماشاگر بوده است!این بار هم باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف الهلال عربستان برویم که به دلیل مشکلات سیاسی که کشورش در آن دخیل بوده حاضر نیست برای بازی با پرسپولیس به ایران بیاید.

پس از بازی با الاهلی وقتی از طاهری در این باره سوال شد که کدام کشور میزبان احتمالی پرسپولیس است او این واکنش را نشان داد: حضور در کشور ثالث بستگی به عوامل مختلفی دارد. ما هماهنگی داخلی را انجام می دهیم و کشور ثالث هم باید اجازه بازی کردن بدهد. در امارات این همکاری با ما نمی شود و حتی زمانی که در باشگاه ایرانیان اردو داشتیم ورزشگاه دیگری را برای مسابقه به ما نمی دادند. نمی توانیم امارات و شهر دبی که برای ما خیلی بهتر است را انتخاب کنیم. ما بناچار مسقط را معرفی کردیم. این اتفاق در حالی افتاده است که باشگاه الهلال عربستان به صورت رسمی اعلام کرد در روز چهارم مهر ماه امسال در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی، پایتخت امارات از تیم پرسپولیس میزبانی می کند.

حال سوال اینجاست که آیا واقعا نمی شود شرایطی فراهم شود که کشوری غیر از عمان، میزبان بازی پرسپولیس و الهلال باشد؟چرا مسئولان باشگاه بزرگ پایتخت هزینه نمی کنند تا با رایزنی، یکی از کشورهای آسیای شرقی را به عنوان میزبان خودشان معرفی کنند.شکی وجود ندارد بازی در عمان کاملا به نفع الهلال است و در این بازی مثل بازی اول دو تیم که چند هفته قبل برگزار شد هزاران هوادار عرب به ورزشگاه خواهند رفت و شرایط سختی را برای پرسپولیس رقم خواهند زد!