آرشیو سه‌شنبه ۲۸‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۹۸
فن آوری
۸
روبات آنلاین

پیگیری در لحظه خبرها با روبات فوتبالی

مانی آشتیانی

فوتبال دوست هستید و دوست ندارید یک لحظه هم از اخبار این دنیای پرهیجان دور بمانید؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است بهترین ابزاری که می تواند به شما کمک کند روبات «اسکور بات» است. برای استفاده از این روبات و دریافت اطلاعات فوتبالی از آن آدرس @pouyanbot را در بخش جست و جوی پیام رسان تلگرام خود تایپ کنید.

بعد از پیدا کردن روبات هم گزینه start را انتخاب کنید تا روبات شما را راهنمایی کند. آن طور که از توضیحات «اسکور بات» آمده، به کمک این روبات شما به نتایج آنی بازی های فوتبال، آخرین خبرهای ورزشی، دریافت جدول تمامی لیگ ها، دسترسی به عکس های داغ فوتبالی بودن و باز کردن صفحه های وب دسترسی خواهید داشت.

در واقع این روبات برای افراد فوتبال دوستی مناسب است که چندان برای باخبر شدن از این ورزش وقت سر زدن به سایت های ورزشی یا اپلیکیشن های مخصوص در این زمینه را ندارند. بعد از اینکه روبات را فعال کردید گزینه های مختلفی پیش روی شما قرار می گیرد که می توانید بسته به وقت و علاقه خود آنها را انتخاب کنید. گزینه های مختلفی که این روبات پیش روی شما می گذارد دریافت آخرین خلاصه بازی ها، جدول پخش تلویزیون، آخرین خبرها، جداول رده بندی و نتایج زنده است. اگر گزینه نتایج زنده را انتخاب کنید روبات فهرست تمام بازی هایی که در آن زمان در حال انجام در ایران و کشورهای مختلف جهان است را برای شما نمایش می دهد. برای مثال اگر گزینه بازی های «آلمان- بوندسلیگا» را از بخش گزینه زنده انتخاب کنید شما به فهرستی از بازی های در حال انجام لیگ این کشور یا ساعت های زمان برگزاری بازی ها دسترسی خواهید داشت. همچنین برای اینکه بدانید بازی های فوتبال به صورت زنده از کدام کانال تلویزیونی در حال پخش است باید «جدول پخش tv» را انتخاب کنید.

به غیر از انتخاب این گزینه، فهرست آخرین بازی های انجام شده (داخلی و خارجی) به همراه نتایج آنها در اختیار شما قرار می گیرد. البته در این فهرست علاوه بر نمایش خلاصه بازی های فوتبال، خلاصه بازی های والیبال نیز دیده می شود. در نهایت هم برای تماشای خلاصه بازی مورد علاقه خود روی آن ضربه بزنید.