آرشیو دو‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۳۵
ورزش
۹

فوتبال اروپا

پیشنهاد عجیب چلسی به هازارد

باشگاه چلسی برای حفظ ستاره بلژیکی خود قصد دارد پیشنهادی قابل توجه به او بدهد.

براساس گزارش روزنامه «اکسپرس» انگلیس، باشگاه چلسی قصد دارد قرارداد جدیدی را به ادن هازارد، هافبک بلژیکی خود پیشنهاد دهد و او را تا سال 2020 حفظ کند. این هافبک 26 ساله مورد توجه چند باشگاه اروپایی از جمله رئال مادرید است. براساس این پیشنهاد دستمزد هازارد به 300 هزار پوند در هفته می رسد. دستمزد فعلی او 220 هزار پوند در هفته است.

بیماری ویروسی کارواخال

مدافع اسپانیایی رئال مادرید نه تنها بازی دیشب تیمش برابر اسپانیول را از دست داد، بلکه احتمال دارد تا شش هفته از این تیم جدا بماند. دنی کارواخال دچار عفونت ویروسی قلب شده. علنی شدن این خبر موجب شد زیدان او را از فهرست تیمش برای بازی خانگی مقابل اسپانیول کنار بگذارد. معاینات اولیه نشان داد احتمال دوری شش هفته ای او از میادین وجود دارد. دست زیدان در خط دفاعی بسته است چرا که مارسلو هم از ناحیه همسترینگ مصدوم است و تئو هرناندس هم کتفش در رفته است.

کونته از چلسی می رود

یک رسانه انگلیسی مدعی شد سرمربی ایتالیایی آبی پوشان لندنی در پایان همین فصل به همکاری اش با چلسی پایان می دهد.

نشریه «ساندی تایمز» انگلیس به نقل از منابع نزدیک به آنتونیو کونته خبر داد سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال چلسی تمایل به جدایی از این تیم در پایان فصل جاری دارد و مقصدش هم احتمالا ایتالیا خواهد بود. کونته از عملکرد باشگاه چلسی در فصل نقل و انتقالات تابستانی اخیر رضایت کامل نداشت و این تیم هم اکنون در مکان چهارم جدول رده بندی به سر می برد و این برای قهرمان فصل قبل اصلا خوب نیست. کونته معتقد است ترکیب چلسی به اندازه کافی برای رقابت همزمان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا قدرتمند نیست. تیم های میلان و رم خواهان این ایتالیایی متفکر هستند.