آرشیو پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶، شماره ۹۰۵۶
ورزشی
۱۱

گوناگون

آرژانتین با مسی صعود کرد

تیم ملی آرژانتین با هت تریک لیونل مسی به ماه ها اضطراب پایان داد و سرانجام درآخرین بازی توانست جواز صعود به جام جهانی را کسب کند. رقابت های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی و شمالی ادامه یافت و طی آن در مهمترین بازی تیم ملی آرژانتین در زمین اکوادور به برتری 3 بر یک دست یافت.

رقابت داغ برای کرسی بوکس

افشین داوری سرپرست فدراسیون بوکس برای حضور درمجمع انتخابات ریاست فدراسیون بوکس ثبت نام کرد.تا کنون علاوه بر داوری حسینی، ثوری، فشی و صیامی نیز برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده اند.

مربی الهلال بهترین شد

سرمربی تیم فوتبال الهلال به عنوان بهترین مربی لیگ عربستان انتخاب شد.دیاز موفقیت های چشمگیری با الهلال به دست آورده است. این تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 4 گل به پرسپولیس زد و درآستانه صعود به فینال است.

قهرمانی رکابزن جوان کشور

مرحله چهارم از تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان با قهرمانی امیر کلاهدوز رکابزن جوان کشورمان برگزار شد.

سی و دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان در 6 مرحله برگزار خواهد شد.

صعود تیم فوتبال فلسطین

تیم فوتبال فلسطین برای باردوم به رقابت های جام ملت های آسیا راه یافت. استرالیا، چین، ژاپن، کره جنوبی، ایران، عربستان، سوریه، قطر، تایلند و ازبکستان سال گذشته به همراه امارات به این دوره از بازیهای آسیایی صعود کرده بودند.

برنامه ویژه برای گلزن محروم

مهدی طارمی مهاجم ملی پوش پرسپولیس درطول دوران محرومیتش برنامه تمرینی ویژه ای را زیر نظر کادر فنی سرخپوشان انجام می دهد.

کاکا: دیگر از فوتبال لذت نمی برم

کاکا ستاره برزیلی و برنده توپ طلا گفت: به زودی از دنیای فوتبال خداحافظی خواهم کرد و دیگر علاقه ای به بودن در این زمینه را ندارم.وی افزود: دیگراز بازی کردن لذت نمی برم و بعد از هر بازی احساس درد دارم و این درد احساس لذت بردن از فوتبال را از من می گیرد.

خداحافظی روبن از تیم ملی

آرین روبن ستاره ملی پوش بایرن مونیخ بعد از پیروزی تیمش مقابل سوئد و البته حذف از بازی های انتخابی جام جهانی اعلام بازنشستگی کرد.