آرشیو پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۴
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

رسانه ملی زبان گویا و مطالبه گر مردم است

آیین تکریم و معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش با حضور دکتر علی دارابی، معاون امور استان های رسانه ملی و جمعی از مدیران کیش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون امور استان های سازمان صداوسیما در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش گفت: در کنار تولیدات فراملی فعالیت بیش از 70 شبکه رادیویی و تلویزیونی در مراکز استان ها توانسته است نقشی بسزا در انعکاس خواسته ها، همراهی با مسئولان و توسعه در استان ها داشته باشد.

دارابی با اشاره به نقش و جایگاه رسانه ملی در انعکاس فعالیت های توسعه ای در کشور و پیگیری خواسته های مردمی گفت: سازمان صداوسیما برنامه هایی گسترده برای توسعه کشور، استان ها و همین طور مناطق آزاد کشور طرح ریزی کرده است.

معاون امور استان های سازمان صداوسیما با تاکید بر این که انعکاس تلاش های مختلف عمرانی، خدماتی و توسعه ای در کشور جزو برنامه های اصلی رسانه ملی است، تاکید کرد: رسانه ملی زبان گویا و مطالبه گر مردم است تا از این طریق و با نقد منصفانه به توسعه کشور کمک کند.

دکتر دارابی مرکز صداوسیمای کیش را جزو مراکزی دانست که با فعالیت های رسانه ای جهادگونه و در کنار حمایت های مسئولان کیش توانسته است کمک خوبی به توسعه همه جانبه کیش کند.

وی با تشکر از فعالیت های جهادی محمد قاریان پور، مدیرکل سابق صداوسیمای مرکز کیش و کارکنان این مرکز در تولید و انعکاس وجهه فرهنگی و مذهبی مردم جزیره کیش گفت: تمام تلاش های صورت گرفته در زمان مدیریت ایشان با هدف کمک به توسعه جزیره کیش بوده است.

معاون امور استان های رسانه ملی، علیرضا نجابت مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز کیش را جزو مدیران حرفه ای صداوسیما دانست که در حوزه تولید محتوا و شبکه محوری عملکردی مثبت داشته است.

دکتر دارابی با اشاره به برنامه های آینده مرکز کیش تاکید کرد: همکاری و استفاده از ظرفیت های کارکنان، افزایش ساعات تولید و پخش در بخش های مختلف، قرار گرفتن شبکه کیش روی ماهواره، تبلیغ شایسته گردشگری و جزیره کیش با هدف رونق گردشگری کشور و تعامل سازنده با مسئولان جزیره کیش باید از اولویت های کاری این مرکز باشد.