آرشیو پنج‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۴
تپش روز
۵

فروش محصولات آرایشی فاسد در اینترنت

مردی که با آگهی فروش در یک سایت اینترنتی محصولات آرایشی، بهداشتی و موادغذایی فاسد را به مردم می فروخت، شناسایی و در مشهد بازداشت شد. متهم مدعی بود برای تهیه پول جهت پرداخت به طلبکارانش دست به این کار زده است.

به گزارش جام جم، هفته گذشته ماموران پلیس فتای استان خراسان رضوی هنگام رصد در فضای مجازی متوجه آگهی خرید و فروش محصولات آرایشی، بهداشتی و موادغذایی مردی دریک سایت اینترنتی شدند. ماموران زمانی که این آگهی را مورد بررسی قرار دادند، متوجه شدند قیمت محصولات او بسیار پایین است و افرادی از او خرید کرده اند. ماموران به این آگهی مشکوک شده و احتمال دادند این محصولات فاسد باشد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیسی دراین باره آغاز شدتا این که چند روز پیش ماموران اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می داد، اموالی که این فرد آگهی خرید و فروش آن را در سایت اینترنتی ثبت کرده است، تاریخ مصرف گذشته و فاسد است.

تحقیق دراین باره ادامه پیدا کرد تا این که هویت صاحب آگهی شناسایی و او دو روز پیش بازداشت شد.

متهم با انتقال به پلیس فتای استان خراسان رضوی بازجویی شد و به افسر تحقیق گفت: من درزمینه خرید و فروش لوازم آرایشی، شوینده، بهداشتی و موادغذایی فعالیت داشتم و حتی انباری برای نگهداری این محصولات داشتم. سال گذشته به دلیل مشکلات مالی، چک هایم برگشت خورد و افرادی که با آنها معامله کرده بودم به اتهام کلاهبرداری از من شکایت کردند.

وی افزود: با شکایت طلبکاران روانه زندان شدم. با پرداخت بخشی از بدهی خود آزاد شدم. وقتی به انبار رفتم، متوجه فاسد شدن لوازم آرایشی شده و برای جبران این خسارت، فکری به ذهنم رسید. بنابراین برچسب تاریخ مصرف محصولات را تغییر داده و روی آن برچسب تاریخ مصرف های جدید چسباندم.

متهم ادامه داد: آگهی فروش محصولات را با قیمت پایین تر در یک سایت اینترنتی درج کردم. چون قیمت محصولاتی که برای فروش گذاشته بودم، پایین بود افراد بسیاری برای خرید با من تماس گرفتند و بخشی از محصولات فاسد را به جای محصولات سالم به آنها فروختم.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی به جام جم گفت: با اعتراف این متهم، ماموران انباری را که او محصولات فاسد را برای فروش در آنجا دپو کرده بود، شناسایی و این مرکز پلمب شد.