آرشیو پنج‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۴
سینما
۱۲

کلوز آپ

عکس رضا عطاران در فیلم «مصادره»

اولین عکس از فیلم سینمایی «مصادره» همزمان با روزهای آغاز فیلمبرداری در لوکیشن کالیفرنیا منتشر شد.

به گزارش جام جم، فیلم کمدی «مصادره» اولین تجربه کارگردانی بلند سینمایی مهران احمدی است که برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده می شود.

رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، میرطاهر مظلومی، هادی کاظمی، مزدک میرعابدینی، سیامک صفری، میلنا واردانیان، لوسینه گیراگوسیان، آلیسا میلکستیان و مهران احمدی همراه بازیگران کودک امیر صدرا حقانی و هارمیک سوقومونیان در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

داوودنژاد در راه جشنواره سینما حقیقت

وحید شیخلر با مستند پرتره ای از «علیرضا داوودنژاد» فیلمساز سرشناس سینمای ایران، متقاضی شرکت در یازدهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت شد.

به گزارش هنرآنلاین، این مستند 49دقیقه ای با عنوان «دکوپاژ»، روایتی از زندگی و آثار علیرضا داوودنژاد است و در صورت پذیرش هیات انتخاب در جشنواره سینماحقیقت رونمایی می شود.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای 19 تا 26 آذرماه 1396 با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

پایان فیلمبرداری «تگزاس» در برزیل

فیلمبرداری فیلم سینمایی «تگزاس» ساخته مسعود اطیابی در برزیل به پایان رسید و گروه فیلمبرداری عازم تهران شدند.

به گزارش فارس، فیلمبرداری فیلم سینمایی «تگزاس» ساخته بلند سینمایی مسعود اطیابی در برزیل به پایان رسید. این فیلم که با موضوع کمدی جلوی دوربین رفته است مراحل فنی را در ایران سپری می کند.

در این فیلم حمید فرخ نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی به ایفای نقش های اصلی می پردازند و بازیگران خارجی نیز در این فیلم حضور دارند. همچنین انجام مراحل فنی فیلم در ایران صورت می گیرد و احتمالا یکی از گزینه های نوروزی اکران خواهد بود.

بنابراین گزارش، چندی پیش حمید فرخ نژاد همزمان با ایفای نقش در صحنه های اکشن دچار بیماری آپاندیسیت شد و در برزیل تحت عمل جراحی قرار گرفت.